Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Hei ! Jeg vet at dette innlegget kan oppfates som et lite seriøst innlegg. Men det er fakta faen. Jeg er 24 år og har en så stor penis at når en dame ser den blir hun redd selv når en er halv stiv for ikke å snakke om når den er helt stiv. Har aldri hatt sex med en dame da ingen har turt at jeg skulle stikke den inn.Har bare blitt runket.Det begynner å bli flaut å innrømme at jeg ikke har hatt sex ennå i en alder av 24. Er det noen som har råd til hva jeg skal gjøre.Vill så gjerne ligge med en dame snart.Hvil det være så veldig vondt for jenta da om jeg puter den inn?Skal være veldig forsiktig.Hvorfor er dere så redde? Fortvillet .
katta Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Har truffet noen av din kaliber... :o Det var ikke en så veldig go opplevelse, man kan desverre og få for mye av en go ting. Mitt råd til deg er å finne deg jenter som er litt breie/store, prater ikke om fedt her, da der er større sjangs for at de klarer å gi deg husly En MASSE forspil + glidekrem og ikke for voldsom ut og inn. Der finne garantert noen derute som har plass til deg.
Annie Skrevet 22. juli 2002 #3 Skrevet 22. juli 2002 Det kommer vel kanskje litt ann på hvilken alder damene du har prøvd deg på er i. Men tror nok også at om du er i et forhold og dere er trygge på hverandre at det vil gå greit. Lykke til
Kevin Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Det er nok av store kvinner der ute, så du finner nok en som passer til deg uten problemer. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #5 Skrevet 23. juli 2002 Har også møtt en med en sånn kaliber, men da var jeg 15-16 år. Ble ikke noe sex med ham nei. Nå, vel å merke har jeg ikke hatt noe problemer med det. (Tror jeg) Bare forspillet er laaaangt, og jenta er våt, er det nok ikke noe problem. Kanskje det er lurt å beholde trusa på for deg, og ikke la henne se hele stasen før hun er veldig klar. Da tar hun nok mot deg skal du se :D Det finnes jo til og med jenter som klarer å ta imot to menn samtidig, eller både p... og et par fingre. Klem og lykke til fra nina
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #8 Skrevet 23. juli 2002 jammen.., hva er stort? jeg har 19 cm, og dama mi sier at det er stort. sier hun det bare for å "glede" meg? :-? :-? :cry:
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 23. juli 2002 #9 Skrevet 23. juli 2002 Til Gjest med stor penis: Eh... Jeg har også vært borti en som hadde en skikkelig stor en, og det er ikke akkurat det jeg ville foretrekke, men: En kvinnes skjede er veldig fleksibel (husk -vi er skapt for å føde barn! Et lite barn er LANGT større enn din penis, om den ikke er EKSEPSJONELT stor da ) Det som er greia er at det egentlig ikke er vidden på penis det kommer an på, men heller lengden som kan bli et problem (iallfall for meg). Er veldig enig med det de andre sier at det er lurt å gjøre jenta skikkelig våt før du ligger med henne. Hva med å slikke henne og la henne komme først? Når du ligger med henne må du forsøke å "holde litt igjen" -pass på så du ikke bare "kjører den inn" og "bunner" henne. DET kan gjøre VELDIG vondt. Og en ting til: Ikke forvent at hun skal klare å "bånnsuge" deg når hun suger deg Lykke til!! Du treffer helt sikkert en jente som synes akkurat din pikk er den beste i verden!! Som sagt kommer det mest an på hvordan du bruker den, ikke på hvordan den er sånn rent fysisk. Klem, Nelle :D
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #10 Skrevet 23. juli 2002 Kjente en med samme problem som ditt, den var også så stor at damene synes det var for vondt. Jeg har vært borti en som alt for stor og det var ikke noe behagelig. Første pri er jo at dere bruker gooooood tid, hun må jo være våt nok, bruk god tid på forspillet, ikke stress med samleiet.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #11 Skrevet 24. juli 2002 jeg er en gutt på 22 som og "sliter" med STOR penis. Har jente og jeg må alltid være forsiktig, dessverre. Skulle faktisk ønske den var mindre, det skulle nok hun også.. den er i "bunn" når omlag halvparten er inne, ikke alltid gøy det nei!
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #12 Skrevet 24. juli 2002 Stort er godt..... More Du sier at stort er godt.Det er fint at det finnes damer som liker oss med stort utstyr så vi også kan få sex. Jeg takker for mange fine svar. Min er 27cm og 16cm i omkrets er det greit.Eller ville du ha fått kalle føtter du også.Jeg kan takle sannheten.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #14 Skrevet 25. juli 2002 Foretrekker normal størrelse jeg. Ingenting er værre enn en lang penis iallfall, det er forferdelig vondt. Bedre er det om den er kort og tykk....
Kevin Skrevet 25. juli 2002 #15 Skrevet 25. juli 2002 Min er kort, men den er tynn..... Bare så DET er sagt......
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #16 Skrevet 6. august 2002 :o :o 27 cm ?? Sorry men det nekter jeg å tro !!! Finn frem en linjal og mål.Det er ikke mulig..Da måler du nok på feil måte.Jeg synes ikke tykkelsen har vært noe problem med noen som har stor,men kan si meg enig i at det kan være veldig vondt hvis den er for lang.. KINE.
aline Skrevet 6. august 2002 #17 Skrevet 6. august 2002 Dersom du virkelig har 27cm penis, ja da hadde nok ikke jeg turdt å hatt sex med deg heller! Fant frem linjalen nå, og om jeg hadde vært gutt og hatt 27cm penis, så hadde den nådd meg ned til øverst på kneet!!!!! :o hva hadde da skjedd om du fikk stå på stranda eller ellers? kan jo umulig være lett for deg å finne badetøy og annet som dekker 27cm!!??? Men som andre sier, kvinnekjønnet er skapt for å føde barn, det finnes dessuten flere som tar inn hele knyttneven etc, så der finnes damer som takler 27 cm også altså! Hvor måler du fra da? Dersom du måler fra under ballene, kan du jo ta vekk endel med tanke på hva som faktisk skal inn i damen. er du 27 cm kun i selve "staken" så skjønner jeg at du har ett problem generelt. (og dette er ikke for å være stygg!! Høres bare litt vanvittig ut!
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #18 Skrevet 6. august 2002 Hei Damer ! Det er dette som er problemmet mitt at damene ikke tror det finnes gutter med en så stor pikk.Når de oppdager dette blir de redde.
waco Skrevet 6. august 2002 #19 Skrevet 6. august 2002 Å ta hele knytteneven inn kallles fist-fucking. Det er en meget vanskelig øvelse, men med ei samarbeidsvillig jente og god tid, burde det la seg gjøres.... Først kåter man opp jenta, leker og lokker henne litt. Får henne litt på glid. Når man fingrer en jente så bør man utvide litt etter litt. Det vanskelige er når du har fått fem fingre inn og skal kjøre hele knytteneven inn, da må man langsomt... krølle fingrene mens hånden sklir sakte innover... det er her de fleste gjør feil tror jeg, de er for raske med neven og glemmer å krølle. Etter en tid går det som en lek, krever bare litt øvelse gutter =) Waco
Gjest gjest Skrevet 6. august 2002 #20 Skrevet 6. august 2002 27 cm :oops: , det er ikke småtteri , og jeg forstår at du føler det er et problem . Hva med å søke etter en jente via internett ? Det finnes mange flotte jenter som sikkert har lyst til å prøve en av din størrelse Du burde kanskje prøve med en som har litt erfaring fra før .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå