Nebbi Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Er på utkikk etter en kassett jeg hørte på da jeg var yngre (tidlig 2000-tallet), og jeg trenger virkelig hjelp til å finne ut hva den heter. Om jeg husker korrekt, så er det avbildet en rev, kanin og en bjørn/ulv på coveret (tegnet). Det er coverlåter (stort sett) som blir spilt, men jeg husker bare en av dem. Den heter "Hei Jåla". Dette er en cover av sangen "Hey Paula" av Paul og Paula. Både kaninen og reven som synger duett. Det eneste jeg husker av teksten går som følger: "Hei Jåla, er du bestandig så sjenert.. Heeeei, Mikkel.." OG "Vi synger for no, vår egen versjon. Så deler du og jeg en mikrofon. Jålaaaa, Mikkeeel.." Sånn ca! Er det noen som forhåpentligvis hadde denne kassetten selv og som kan hjelpe meg?!
Bolla93 Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Jeg fant den på Spotify!!! Hele albumet! Har tenkt på den helt siden du skrev den her! Kassetten heter "Kara fra Sahara" og hele ligger på Spotify😁 Tok bare 3 måneder, men var verdt det. Måtte lage en konto her bare for å kunne skrive til deg, haha. Håper du nyter nostalgien like mye som meg!
Nebbi Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2017 Herregud, du er en engel!!! Tusen takk!! Du er min favorittbolle! Jeg har holdt på å slette varslene herfra for jeg regnet ikke med å få svar, men heldigvis så glemte jeg det! Og nå må jeg be pappa slutte å lete etter kassetten i kjelleren! Jeg har hørt på albumet i HELE dag, så tiden det tok for å finne det ut var definitivt verdt det! TAKK, du er snill!!
Bolla93 Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Hahaha herlig! Og du er mitt favorittnebb😂 Liker at andre også hørte på dette her! Og ikke bare en en kar på nå 23 år😄
Nebbi Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2017 Haha - Helt fantastisk! Nei, det er du ikke alene om, det gjelder oss 28 åringer også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå