AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 En jeg har holdt på med en god stund endte for litt siden i seng med en annen dame. Han hadde veldig dårlig samvittighet og vi ble enige om at vi ikke skulle være med andre mer.. Men nå ikveld så jeg at de var blitt venner på facebook. Har jeg grunn til å bli skuffet over det? Skal jeg ta det opp med han? Jeg ble veldig lei meg da jeg så det. Anonymkode: 47c81...2ef
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Ja det synes jeg. Merkelig å legge til en ons. Anonymkode: 2d74d...5c1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Skjønner godt det stikker. Men kanskje hun la til han, og han ikke ville være kjip å avslå henne mtp. de faktisk har hatt sex før. Betyr ikke at de fortsatt prater sammen. Anonymkode: c0461...e13
LittleBabyBlue Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Det der er ikke ok. Å legge til noen som partner vet man har knulla mens man data og syns er sårt er en rasshølting å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Forstår ikke problemet. Dere dater. Du har ikke giftet deg enda. Om jeg hadde datet en dame som hadde sex med 10 andre så er det helt greit. Større sannsynlighet for å bli lykkelig dersom du treffer flere. Anonymkode: 70257...a2d
Gjest Minesveiper Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Vet ikke, trenger det å bety så mye at de ble venner på face?
Saphyria Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Om det plager deg, så tar du det opp og spør hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Vær realistisk. Ikke vær naiv.... Å ha henne på Facebook veier positivt for han. Om jeg hadde gjort noe slikt mot datene mine så tror jeg de hadde reagert faktisk. Det hadde jo gitt ut et signal uansett hvor mye man vrir og vender på det... Man bør være litt bevisst på hva man gjør, selvom man dater. Jeg hadde ikke gjort det samme som han mens jeg datet en fyr, og jeg føler absolutt at det kan begrunnes med sunne gode argumenter. Å legge til denne onsen på Facebook bør egentlig være uinteressant... Anonymkode: 072ae...7af
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Om det plager deg så spør han. Anonymkode: 1befa...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå