Gå til innhold

Tilbehør hvite klær?


Gjest Espera

Anbefalte innlegg

Eller rettere sagt (med fare for å bli mistenkt for å være strømpe-mannen) - hvilke farger på strømpebukse/støvletter blir penest sammen med hvitt/naturhvitt? Har nettopp kjøpt et naturhvitt cord-skjørt til rett over knærne, uten å tenke altfor mye på hva som passer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hudfargede strømper passer vel best ved siden av off-white?

Ihvertfall IKKE svarte! Muligens vil noen tykkere (minimum 50 den), mørke brune strømper være stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også sort blir helt feil. Hudfarget er vel bankers, men tro om brune (mokka/sjokoladefarget) også blir for hardt?

Evt litt tykkere strømpebukser i samme nyanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg hadde ikke villet bruke hvite/naturhvite strømper, det ser bare barnslig (les: som en seksåring) ut. Mørkebrun syntes jeg hørtes fint ut, spesielt hvis du har en genser til som går i en liknende nyanse. Ellers er jo hudfarget safe (men kjedelig).

Hva med å ha strømpebukse i samme farge som genseren/toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med blod- rødt? Neida, men du kan bruke hvilken som helst farge, det kommer an på hvilken farge det er på toppen din. Har du mange farger i toppen er det trygt og ta strømpebukse i en av de fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarget er safe men kjedelig ja. Dessuten synes jeg litt tykkere strømpebukser passer best til kordskjørt. Jeg ville matchet strømpebuksene til resten av antrekket. Brun strømpebukse hvis brun genser osv. Og så finnes det masse lekre strømpebukser med mønster i butikkene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...