Cathj Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Håndklær, telys/duftlys og stearinlys generelt, vakuumposer til støvsuger, batterier, servietter. Kjøkkenutstyret der er veldig greit hvis man bare vil ha basisgreier. Har en gjeng med FROSTA krakker i boden hvis vi får ekstra besøk. De kan stables oppå hverandre og tar lite plass. Av møbler kjøper jeg alltid kommoder og garderobeskap og sånt der, det er ikke noe vits i å betale noe mer andre steder når det er snakk om oppbevaring. Og softis
HerKommerMummi Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Kanelboller fra frysedisken. De er de beste jeg har smakt! 2
Hattivatti Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Servietter og steikepanne. Vi er skikkelig dårlige på å ta vare på steikepannene våre og sverger derfor til IKEA sine siden de ikke er så dyre. Kjøttbollene handler vi også siden de er melkefri(har et barn med melkeallergi).
gretchenlowell Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Duftlys servietter, batterier, lyspærer, kommoder og oppbevaring er også veldig okei der
Whoops Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 1. Stekepanne. Den i stål med teflon(?) belegg inni. Beste panna ever! 2. Små ovnsformer. Helt geniale om du lager mat til en eller to eller som serveringsboller. 3. Stålkjelene fra 365-serien. Uslitelige! 4. Batterier! Billige og mer holdbare enn alle jeg har prøvd. Ser de har fått masse oppladbare også nå. 5. Kokosboller. Bare fordi det er altfor søtt
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Veldig fornøyd med vannglassene våre, ellers har jeg bytta ut mesteparten av kjøkkenting fra IKEA med litt dyrere varianter gjennom årene, spesielt kniver. Bilderammer, enkelte lamper og elementer fra de litt dyrere møbelseriene har jeg også vært fornøyd med :-) Åå også de keramikk blomsterkrukkene da. Ble plutselig litt nå, haha. Anonymkode: 49bef...279
kokkos Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Stekepanner her og Og telys, servietter og kubbelys. Nå har barna lagt sin elsk på den samma ikea sofaputa, så jeg må få tatt turen og kjøpe en til for husfredens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå