Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sprayer parfyme bruker du dersom du vil lukte godt på nært hold? Ikke sånn at man kjenner jeg er i samme rom liksom.

Litt teit spørsmål så jeg blir glad om du gidder hehe 😜

Anonymkode: aafc4...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke forskjell på parfyme og parfyme? Parfyme i konsentrert form versus disse mer utvannede typene? For det vil jo påvirke hvor mye man tar på. Jeg har en av disse mer utvannede typene og selv hater jeg folk som stinker parfyme lang vei, så jeg bruker en sånn sprut opp i lufta som jeg bare går gjennom. Nok til at kjæresten min kjenner det, uten at han synes det er overdrevent.

Anonymkode: 2443c...ec1

Skrevet

Det er eau de toilette.  Jeg liker heller ikke at folk lukter sterkt men skal fjonge meg for en flørt  da :fnise: men du blir jo litt immun mot lukten selv og så kjenner du mer til den selv når man sprayer. Likte det med å gå inn i skyen! 

Anonymkode: aafc4...efe

Skrevet

1 sprut. 

Anonymkode: e2af5...696

Skrevet

Det kommer veldig an på om det er Eau de toilette eller ekte parfyme.

Ekte parfyme foretrekker jeg ikke i sprayflaske, da påfører jeg en dråpe på pulsområdene, altså håndledd/bak knærne/hals.

Er det Eau de toilette sprayer jeg i luften og går gjennom, eller en spray på avstand mot halsen.

Anonymkode: a0615...ff8

Skrevet

Jeg bruker en dusj i halsgropen og en dusj på innsiden av håndleddene (gnur håndleddene sammen). 

Spray parfymen på et pulsområde har jeg lært. 

Skrevet (endret)

Det kommer an på hva jeg skal.  Jobb 1-2 sprut, hverdag utenom jobb 2-3 sprut. Fest 4-5+ sprut. Jeg bruker veldig lette parfymer da hele året, type sommerparfyme.  L'issey Myake,  L'imperitatrise 3 D&G.  Escada Born in paradise ol.

Må bare komme med et ønske til dere som dynger på 20 sprut med TUNG parfyme, la vær!   Folk blir kvalme og får hodepine av dere!  Vi lukter dere med 1 sprut av den pafrymetypen dere bruker, vær sikker!  

Endret av DreamOn
Skrevet

Tar aldri mer enn en sprut! Jeg kjenner ikke at jeg dufter noe, men folk bemerker at de liker duften min og jeg får stadig spørsmål om hva min parfyme heter. Avskyr det når folk bruker mye parfyme! Så en her som tok på seg 5-6 + spruter når hun skulle ut, men da lukter man som et parfymeri, mener jeg!

Skrevet
2 minutter siden, tirben skrev:

Tar aldri mer enn en sprut! Jeg kjenner ikke at jeg dufter noe, men folk bemerker at de liker duften min og jeg får stadig spørsmål om hva min parfyme heter. Avskyr det når folk bruker mye parfyme! Så en her som tok på seg 5-6 + spruter når hun skulle ut, men da lukter man som et parfymeri, mener jeg!

Nei man gjør ikke det, Escada forsvinner fra huden i løpet av få timer og er veldig lett.  Man kan nesten bade i den uten å stinke. Det er forskjell, bruker man f.eks 5 sprut av Flowerbomb stryker man nesten med. 

Skrevet

spørs hva jeg skal. 0 på jobb, 1 til hverdags og 2-3 til fest :-)

Skrevet (endret)

Sprayer en gang i lufta og går gjennom.. Folk bemerker alltid at jeg lukter godt hvis jeg får klemmer og slikt, selv de som vanligvis ikke takler parfyme synes det er greit. Mange som spør hva jeg bruker, bruker miss Dior. Varer en evighet.

Synes ikke at parfyme skal luktes med mindre man er nærme

Endret av Raiu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...