Gå til innhold

Søte mannlige streamere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen? Innenfor gaming. Ikke noen som er kjekke, men noen som er søte og kanskje morsomme eller rare. Har ikke lyst å se på en kjedelig kjekkas som spiller cs.

Jeg har sett på kripp som spiller hearthstone. Jeg syns han er koselig, også er han morsom. Men han streamer midt på natten

Anonymkode: cd501...b98

Gjest Bergtekjen
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om noen? Innenfor gaming. Ikke noen som er kjekke, men noen som er søte og kanskje morsomme eller rare. Har ikke lyst å se på en kjedelig kjekkas som spiller cs.

Jeg har sett på kripp som spiller hearthstone. Jeg syns han er koselig, også er han morsom. Men han streamer midt på natten

Eg likar å sjå på MrKravin,, MattShea, Raedwulfgamer, Jacksepticeye (sjølv om han kanskje blir litt vel mykje for nokon), Someordinarygamers, Dlive22891 og ein del til. Eg er ganske sikker på at alle desse er på Twitch, i tillegg til at dei har YouTube-kanalar, som er slik eg føretrekk å sjå videoane deira.

Humor er jo subjektivt, men eg vil kalle alle desse morosame og søte. Og dei har ikkje forferdelege stemmer. Hvis du vil ha fleire, har eg det også. Eg fylgjer mange gaming-kanalar på YouTube. :P

Skrevet

Takk for tips (:

Skrevet

min absolutte favoritt er truktruk

Anonymkode: fe691...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...