AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Noen som vet om noen? Innenfor gaming. Ikke noen som er kjekke, men noen som er søte og kanskje morsomme eller rare. Har ikke lyst å se på en kjedelig kjekkas som spiller cs. Jeg har sett på kripp som spiller hearthstone. Jeg syns han er koselig, også er han morsom. Men han streamer midt på natten Anonymkode: cd501...b98
Gjest Bergtekjen Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om noen? Innenfor gaming. Ikke noen som er kjekke, men noen som er søte og kanskje morsomme eller rare. Har ikke lyst å se på en kjedelig kjekkas som spiller cs. Jeg har sett på kripp som spiller hearthstone. Jeg syns han er koselig, også er han morsom. Men han streamer midt på natten Anonymkode: cd501...b98 Eg likar å sjå på MrKravin,, MattShea, Raedwulfgamer, Jacksepticeye (sjølv om han kanskje blir litt vel mykje for nokon), Someordinarygamers, Dlive22891 og ein del til. Eg er ganske sikker på at alle desse er på Twitch, i tillegg til at dei har YouTube-kanalar, som er slik eg føretrekk å sjå videoane deira. Humor er jo subjektivt, men eg vil kalle alle desse morosame og søte. Og dei har ikkje forferdelege stemmer. Hvis du vil ha fleire, har eg det også. Eg fylgjer mange gaming-kanalar på YouTube.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Takk for tips (: Anonymkode: cd501...b98
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 min absolutte favoritt er truktruk Anonymkode: fe691...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå