AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Vi hentet valp i dag. Tar henne ut etter soving, spising og leking. Foeløpig har vi kun hatt et uhell. Hvor lang tid brukte dere på å få valpen stueren? Anonymkode: db9cf...231
dillyduzit Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Etter ca 2 uker var vår stueren, men det hadde nok noe med at oppdretter også hadde fokusert noe på det. Selvfølgelig, noen uhell skjer, men det er ikke ofte.
Saphyria Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Nr. 1 trengte bare rundt 2 uker tror eg, men hadde selvfølgelig eit og annet uhell inne dersom vi ikkje tok den ut på natta. Nr. 2 brukte bare ei uke eller to, men i likhet med nr. 1 ble det fort eit uhell på natta dersom den ikkje ble tatt ut. Nr. 3 venter eg fortsatt på at skal bli husren (har gått ett par mnd nå). Er flink til å gi beskjed når den må bæsje om vi er på soverommet, men ellers gjør den fra seg inne dersom eg ikkje følger med. De to første var enklest å få husrene fordi vi hadde tilgang på hage som var inngjerdet slik at det bare var å slippe de rett ut døra, og det har vi ikkje nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå