AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Noen som har erfaring med å ha bryllupsmiddagen i to forskjellige rom? Vi blir akkurat så mange at det blir litt for trangt i ett rom, og de kan da dekke på i rommet ved siden av. Jeg kjenner at jeg har litt vanskelig for å se for meg hvordan vi skal klare å gjennomføre det uten at gjestene i "det andre rommet" føler at de er annenrangs. Da blir layouten: middagsrom - matservering (buffet) - middagsrom Det er doble dører, men klart separerte rom.. Noen som har positive erfaringer/ideer til hvordan vi kan klare å få det til? Bortsett fra dette er lokalet perfekt, men nå ble jeg skeptisk.. Anonymkode: aee85...aa6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Vært i et bryllup hvor en liten gjeng ble plassert i et siderom, det var godt knyttet til hovedrommet ved hjelp av store dører, men allikevel adskilt. Jeg kunne feks ikke se brudeparet fra plassen jeg satt. Vi som satt der koste oss riktignok, de hadde vært flinke med bordplasseringen, men bakdelen var at vi var litt utafor, hørte talene dårlig (de foregikk ved brudeparet) evt så måtte vi reise oss og stå i åpningen. Og så kan det være at vi innimellom forstyrret litt, vi fikk jo ikke med oss når noe spesielt skjedde hos brudeparet så vi skravla og mora oss når det andre rommet var rolig. Så gjør dere dette tenk godt gjennom hvordan toastmaster og talere er plassert, pass på at toastmaster også henvender seg til denne gjengen (feks ved å stå i døråpningen) ol. Anonymkode: 27e48...732 1
mereo Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Synes det høres ut som en litt dårlig løsning, jeg hadde vel følt at jeg ikke var helt med på festen. Da ville jeg nok heller begynt å sile ut for å se hvor mange man eventuelt kanskje bare inviterer til kaffen. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Drop det, finn andre lokaler.. Dette kan aldri bli bra.. Viktig at alle ser brudeparet og føler seg innkludert.. En bryllupsmiddag drar ofte ut i 5-6 timer, og da er det ikke holdbart at gjestene må sitte i to rom.. Anonymkode: a8865...b8c 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Takk for svar! Enig i at det ikke er optimalt, men vil så gjerne ha det der! Kan legge til at det blir buffet, og at vi ikke skal ha taler under middagen (språkutfordringer). Kanskje vi kunne spist en porsjon i hvert rom? Haha huff, søren. ts Anonymkode: aee85...aa6
mereo Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Enig i at det ikke er optimalt, men vil så gjerne ha det der! Kan legge til at det blir buffet, og at vi ikke skal ha taler under middagen (språkutfordringer). Kanskje vi kunne spist en porsjon i hvert rom? Haha huff, søren. ts Anonymkode: aee85...aa6 Det høres mer stress ut, prøv heller å finn et annet lokale eller kutt i gjestelisten. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Den 10. september 2016 at 21.02, AnonymBruker skrev: Drop det, finn andre lokaler.. Dette kan aldri bli bra.. Viktig at alle ser brudeparet og føler seg innkludert.. En bryllupsmiddag drar ofte ut i 5-6 timer, og da er det ikke holdbart at gjestene må sitte i to rom.. Anonymkode: a8865...b8c Dette. Eller kutt i antall gjester. Anonymkode: f740a...023 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå