Gå til innhold

Mage plastikk?

Mokka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan begynne med turer så snart du føler du kan gå oppreist og orker det. Begynn i det små og gå heller lengre etterhvert.

Trene skal du vente minst tre mndr med,iallefall mage øvelser og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, ikke for å fare med kritikk eller spydigheter, men tror det var Sissel Benneche Osvold som skrev i en kronikk at den lille magen vår er blitt like tabubelagt som kjønnsleppene og vagina var for 40-50 år tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mange menn elsker litt mage på jenter!

Bare vi kvinnfolk som er så flinke til å henge oss opp i sånne filleting! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet vel dere om hvorfor jeg fiksa på min mage?

Jeg må kanskje opplyse om at jeg har plenty selvtillit og er godt gift med en flott mann! Greit nok var kanskje ikke magen det jeg var mest fornøyd med,men ok...

Derimot hadde jeg slitt med et stort området overflødig hud etter overvekt og svangerskap. Denne hudfolden ga meg infeksjoner og sopp både i folden og i navlen. Så mye at jeg ofte var hos lege for å få medisiner og salver. Itillegg hadde jeg "naturlig" nok pga mye hud også mye svette i lysken. Denne gav meg så alvorlige infiserte byller at jeg var flere ganger på hudavdelling og fjernet store områder m laser (co2..dersom det erav interesse). Jeg fikk dekket hvert øre av min operasjon og tror nok at jeg på lang sikt har spart samfunnet for masse sykemeldinger og frikort etterhvert!

Så detså!

Og dersom dette ikke hadde vært grunnen til min bukplastikk,så hadde det iallefall ikke vært noen andre sin sak enn min egen!

Det er synd at mange er så intetanende og hengt opp i andre sine saker.

Lykke til til alle som måtte trenge det og stå på!

Ps! Jeg fikk faktisk enda bedre selvbilde etter operasjonen......jeg trodde ikke det kunne bli sterkere jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Snodig dette der, man skal elske seg selv så høyt at man ikkeskal endre på noe. Jaja.

Du bør være forsiktig med og trene de tre første mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva vet vel dere om hvorfor jeg fiksa på min mage?

Jeg må kanskje opplyse om at jeg har plenty selvtillit og er godt gift med en flott mann! Greit nok var kanskje ikke magen det jeg var mest fornøyd med,men ok...

Derimot hadde jeg slitt med et stort området overflødig hud etter overvekt og svangerskap. Denne hudfolden ga meg infeksjoner og sopp både i folden og i navlen. Så mye at jeg ofte var hos lege for å få medisiner og salver. Itillegg hadde jeg "naturlig" nok pga mye hud også mye svette i lysken. Denne gav meg så alvorlige infiserte byller at jeg var flere ganger på hudavdelling og fjernet store områder m laser (co2..dersom det erav interesse). Jeg fikk dekket hvert øre av min operasjon og tror nok at jeg på lang sikt har spart samfunnet for masse sykemeldinger og frikort etterhvert!

Så detså!

Og dersom dette ikke hadde vært grunnen til min bukplastikk,så hadde det iallefall ikke vært noen andre sin sak enn min egen!

Det er synd at mange er så intetanende og hengt opp i andre sine saker.

Lykke til til alle som måtte trenge det og stå på!

Ps! Jeg fikk faktisk enda bedre selvbilde etter operasjonen......jeg trodde ikke det kunne bli sterkere jeg!

Tok bukplastikk av samme årsak som deg.

Utrolig hva enkelte kan henge seg opp i i misunnelighetens lys :roll:

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tok bukplastikk av samme årsak som deg.

Utrolig hva enkelte kan henge seg opp i i misunnelighetens lys :roll:

Ronja_80

Samme her. Jeg ser ikke på dette som en plastisk operasjon for å forskjønne seg selv. Dette er en opperasjon på lik linje med f.eks fjerning av livmor pga plager, operasjoner pga div muskel/leddplager osv.. At det dekkes av trygdeetaten sier vel igrunnen alt.

Utrolig hvor fordømmende folk er. Fordømmelse kommer imidlerti oftest av uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en opperasjon på lik linje med f.eks fjerning av livmor pga plager, operasjoner pga div muskel/leddplager osv.. At det dekkes av trygdeetaten sier vel igrunnen alt.

Jeg tror ikke alle er klar over dette og hvilke problemer man kan ha. De svarer derfor ut i fra at de tror dette er noen man gjør kun for å bli penere, for det er det jo mange som gjør.

Har sett reportasjer om folk med slike operasjoner, der før-bildet er atskillig flottere enn jeg noensinne vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...