Gå til innhold

Hvordan prate med kollega om "oss"? Om det er noe å bygge videre på eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg møtt en kollega (vi jobber ikke for samme avdeling lengre) ca 5 ganger i løpet av sommeren/høsten. Har som regel møttes ute på byen eller på fest med felles kjente. Et par ganger har vi møttes kun oss to, og det er noe vi avtalte. Har endt opp med sex de fleste gangene. Føler det kanskje kan være noe mer. Han er ikke typen som hopper opp av sengen for å komme seg hjem. Han koser etterpå, og blir gjerne til frokost/vil lage til meg. Han har også et par ganger sagt "ja, det må vi gjøre en gang" (aktiviteter som ikke innebærer sex). 

Synes det er vanskelig å ta dette opp med han. Klart, det kan hende han kun er ute etter sex. Men jeg synes det er ok å vite siden vi jobber i samme bedrift og jevnlig møter på hverandre. Det kan fort bli kleint om vi bare avslutter og ikke prater sammen først. 

Så hvordan skal jeg ta for meg denne samtalen? Mulig vi også neste gang ikke er edru. Det er jo ofte lettere å fortelle noe da, men dumt om ting blir misforstått. Trenger sårt råd! Jeg er ikke forelsket, men vet han er en person jeg kan falle for (føler jeg ikke kjenner han for godt på det personlige plan enda, men vet det evt. kan være noe å bygge videre på). 

Anonymkode: 79eb2...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som det er for tidlig til å ta noen samtale. Du har rotet deg litt inn i et hjørne ved å ha denne type uklart forhold. Er det flørt? Er det ONS? Det er litt risky å gjøre det slik, for du kan risikere at han enten faller hardt for deg og du ikke er interessert eller at du faller hardt mens han bare var ute etter ONS: Begge disse blir veldig kleine når dere jobber i samme bedrift.

Jeg hadde nok bare tatt mer initiativ til å gjøre ting sammen. Trekker han seg unna hadde jeg tatt det som et tegn på at han ikke var interessert. Tror du kan skremme han bort umiddelbart dersom du skal ha en så seriøs samtale uten å kjenne han noe særlig

Anonymkode: eb940...f6c

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det høres ut som det er for tidlig til å ta noen samtale. Du har rotet deg litt inn i et hjørne ved å ha denne type uklart forhold. Er det flørt? Er det ONS? Det er litt risky å gjøre det slik, for du kan risikere at han enten faller hardt for deg og du ikke er interessert eller at du faller hardt mens han bare var ute etter ONS: Begge disse blir veldig kleine når dere jobber i samme bedrift.

Jeg hadde nok bare tatt mer initiativ til å gjøre ting sammen. Trekker han seg unna hadde jeg tatt det som et tegn på at han ikke var interessert. Tror du kan skremme han bort umiddelbart dersom du skal ha en så seriøs samtale uten å kjenne han noe særlig

Anonymkode: eb940...f6c

Er bare så redd for å bli mer knyttet til han jo lengre vi møtes uten å få klarnet opp i hvordan type forhold vi har. Vet det er tidlig, men er kjipt om han bare tenker på meg som en fwb (er i utgangspunktet ikke interessert i et slikt forhold). 

Kan selvfølgelig prøve på å gi det litt tid da. 

Anonymkode: 79eb2...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...