Gå til innhold

Storkoser meg (Playstation fun)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange drittsekker der ute, som bare skal lage kvalme, skjelle ut tilfeldige personer uten grunn osv. Sånne som kan sende drittmeldinger helt ut av det blå, som man aldri har spilt med eller kommunisert med. Det har jeg tatt litt tak i. Jeg later som at jeg har en nettside, eller et forum, med et eksakt antall medlemmer, et sted mellom 500 og 1000, for eksempel 647 medlemmer. Det er selvsagt bare bs, det eksisterer ikke. Deretter sier jeg at deres PSN er lagt ut på siden, og at vi vil sabotere deres spillopplevelse med mange forskjeller brukere (mange medlemmer som joiner laget deres osv, bare for å sabotere). Jeg har selv rundt 10 brukere eller noe, og saboterer med den ene. Det "beviser" at vi har medlemmer som kan sabotere for disse drittsekkene. De skjønner at dette fort kan bli et lite helvete, siden man potensielt sett kan sabotere for dem om og om igjen over veldig lang tid, hvis man faktisk har en nettside med så mange medlemmer som vil sabotere.

Har nå for andre gang "tvunget" en av disse toskene til å sende en melding og beklage til en bestemt bruker. Men nå i dag fikk jeg også en fyr til å skrive "sorry for being a dick" i et community med over 10k medlemmer. Haha. Så ja, jeg storkoser meg. Måtte bare dele dette med noen. Jeg er ingen tilhenger av utpressing, men slike personer fortjener å svi litt for denne oppførselen. Sitter her og gliser mens jeg holder på med røverhistoriene mine.

Anonymkode: 8f011...642

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: :klappe:

Anonymkode: 846c8...462

Skrevet

Og jeg har lest denne beklagelsen som han sendte til denne brukeren, og det beklagelsen i community'et :laugh:

3c3f12c9d8ac69570b60a8c4dc6bc8c5.png

Anonymkode: 8f011...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...