AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Hei! Tenkte jeg skulle gi noen ting til dyrebeskyttelsen som jeg ikke lenger har bruk for, ell som aldri har blitt brukt av mine dyr. Trenger dyrebeskyttelsen feks body til hund og katt? Hva mer trenger de sårt? Anonymkode: 69798...36c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Det de trenger mest av alt er penger og fosterhjem Bare ta med det du har og stikk bort til de og vis de. Så kan de ta det de vil ha Anonymkode: dda41...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Alt du har til overs kan de få bruk fr da de tar seg av så mange dyr med forskjellige behov Anonymkode: 2a6bd...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det de trenger mest av alt er penger og fosterhjem Bare ta med det du har og stikk bort til de og vis de. Så kan de ta det de vil ha Anonymkode: dda41...fa1 Og veldig flott av deg å gi til dem istedenfor å kaste/selge Anonymkode: dda41...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Kan du ikke slå på tråden (eller sende en epost) til dem. Da får du kanskje vite nøyaktig hva dem ønsker seg? Anonymkode: 339e6...07b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Jeg sendte min organisasjon en FB melding. Spurte om de kunne ha bruk for noe av det jeg hadde til overs (listet det opp). Og fikk svar med stort "Jatakk, alt sammen ". Anonymkode: 6e309...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå