AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Jeg er en student som har et ganske stramt budsjett og som sjelden kjøper nye klær. Jeg har nå innsett behovet for nye bukser. Har bare to par fra før og de er i ferd med å bli utbrukt og dessuten for store etter vektnedgang. Hvor kan jeg få tak i gode og billige bukser? Jeg er ikke så opptatt av merkeklær. Anonymkode: dfc26...8f0
tdm900 Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Dressmann kan anbefales. Billige og du kan finne ei som har fasong som passer deg, det er noen forskjellige modeller å velge i☺️
Djungelvrål Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Gå på Zalando, bukser fra 199,-. Gratis frakt og retur https://www.zalando.no/herreklaer-jeans/?order=price&dir=asc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Takk for gode råd Anonymkode: dfc26...8f0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Zalando, booho (har god erfaring med denne siden selv, er utrolig billige bukser og de har nesten alltid en kode slik at du får 50% rabatt på hvert plagg du bestiller) Anonymkode: d89ce...f03
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Den Friday, September 09, 2016 at 18.00, AnonymBruker skrev: Jeg er en student som har et ganske stramt budsjett og som sjelden kjøper nye klær. Jeg har nå innsett behovet for nye bukser. Har bare to par fra før og de er i ferd med å bli utbrukt og dessuten for store etter vektnedgang. Hvor kan jeg få tak i gode og billige bukser? Jeg er ikke så opptatt av merkeklær. Anonymkode: dfc26...8f0 Mange gode og billige jeans. Vet ikke om du går i regularly eller skinny jeans? Men både Dressmann, HM, Jack & Jones, Cubas har mye bra å kule og billige jeans. Anonymkode: 71192...b11
-jk- Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 I Oslo vil jeg anbefale Weekday. Enormt utvalg i fasonger og farger, og alt er fornuftig priset (typisk 4-500,-) og av god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå