Gå til innhold

Billige bukser for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en student som har et ganske stramt budsjett og som sjelden kjøper nye klær. Jeg har nå innsett behovet for nye bukser. Har bare to par fra før og de er i ferd med å bli utbrukt og dessuten for store etter vektnedgang. Hvor kan jeg få tak i gode og billige bukser? Jeg er ikke så opptatt av merkeklær.

Anonymkode: dfc26...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dressmann kan anbefales. Billige og du kan finne ei som har fasong som passer deg, det er noen forskjellige modeller å velge i☺️

Skrevet

Takk for gode råd :)

Skrevet

Zalando, booho (har god erfaring med denne siden selv, er utrolig billige bukser og de har nesten alltid en kode slik at du får 50% rabatt på hvert plagg du bestiller)

Anonymkode: d89ce...f03

Skrevet
Den Friday, September 09, 2016 at 18.00, AnonymBruker skrev:

Jeg er en student som har et ganske stramt budsjett og som sjelden kjøper nye klær. Jeg har nå innsett behovet for nye bukser. Har bare to par fra før og de er i ferd med å bli utbrukt og dessuten for store etter vektnedgang. Hvor kan jeg få tak i gode og billige bukser? Jeg er ikke så opptatt av merkeklær.

Mange gode og billige jeans. Vet ikke om du går i regularly eller skinny jeans? Men både Dressmann, HM, Jack & Jones, Cubas har mye bra å kule og billige jeans.

Anonymkode: 71192...b11

Skrevet

I Oslo vil jeg anbefale Weekday. Enormt utvalg i fasonger og farger, og alt er fornuftig priset (typisk 4-500,-) og av god kvalitet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...