Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en julegave til en fin dame på 14. Gjerne en topp eller genser i en litt sprek farge. Kunne tenke meg å se andre steder enn H&M o.l., synes det blir litt kjedelig. Noen som vet om butikker i Oslo med passe høy fjortisfaktor? Har kikket på Bik Bok og You Who, men kommer ikke på flere..

På forhånd takk. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tatt meg en tur innom JC..første jeg tenkte da jeg så spørsmålet :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?

Selv er jeg 23 og handler da både på jc, ichi, vero moda osvosv... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Risøe ett eller annet på ByPorten.

Camilla Risøe heter den butikken. Der er det masse fint (og ganske dyrt). Shopper mye der selv. Jeg er 28!!

Skrevet
Hvor gamle er dere egentlig?

Selv er jeg 23 og handler da både på jc, ichi, vero moda osvosv... :roll:

En ting som er veldig greit er at folk har forskjellig stil og forskjellige synspunkt på hva som er "fjortis" eller ikke. for min del er ICHI og JC det, men kanskje ikke for deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

En ting som er veldig greit er at folk har forskjellig stil og forskjellige synspunkt på hva som er "fjortis" eller ikke. for min del er ICHI og JC det, men kanskje ikke for deg.

Nei... syns de har kule klær.

Søte topper og faktisk noen kule bukser også innimellom :)

På Jc selger de da lee, levis osv så den butikken fatter jeg ikke blir sett på som fjortiss. Men meg om det.

Gjest trådstarter-
Skrevet

Takk for tips alle dere :)

Og: synes det er fint å få tips om både "rene" fjortisbutikker og butikker med litt mer variert utvalg. Folk har jo forskjellige meninger om hva som er fjortisklær, og det vil vel alltid være noen som føler seg truffet når andre kommer med forslag etter et slikt spørsmål jeg stilte. :ler:

Utvalget i butikkene kan jo variere fra "fjortis" til voksent også, uavhengig av hvilken butikk det er.

Hun som skal ha gaven er ikke ultrafjortis, men jeg synes utvalget har vært litt kjedelig i butikkene jeg har vært i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...