AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Jeg har hatt abonnement hos brilleland i alle år, men nå har det gått opp igjen og jeg synes ikke lenger det er verdt prisen. Har alltid likt å kunne sjekke øyene gratis når som helst og få den personlige servicen men nå er kvaliteten dårligere og for 350kr i mnd kan jeg få mye bedre linser på nett. Jeg har bestilt meg synssjekk da jeg fikk brev i posten om linsekontroll og vil da be om å få info om styrke ogsånt. Men har hørt litt rykter om at de er vanskelige å si opp? Noen som har erfaring? Er det noen oppsigelsestid? Kommer da til å si opp etter den gratis sjekken selvfølgelig. Anonymkode: 2109a...127
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Ikke noe stress å avslutte det når du har hatt det mer enn 12 mndr. Er bindingstid på 12 mndr, men du har jo passert det vil jeg tro siden du skriver "alle år". Du kan fint ta linsekontroller en gang i året og kjøpe linser via nettet (jeg ville sørget for å tatt kontrollen årlig uansett, selv om du ikke merker noe styrkeendring osv, men for å sjekke at alt er ok/evt prøve nye linsetyper osv). Mulig du er midt i en forsendelseperiode når du sier opp, men da får du eventuelt høre med butikken om du kan levere neste forsendelse og kansellere fakturaen for den forsendelsen som blir levert inn. Men det er i så tilfelle en ekstraservice fra butikken sin side (bare sånn du er obs hvis du får et nei). Anonymkode: 6e057...827
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe stress å avslutte det når du har hatt det mer enn 12 mndr. Er bindingstid på 12 mndr, men du har jo passert det vil jeg tro siden du skriver "alle år". Du kan fint ta linsekontroller en gang i året og kjøpe linser via nettet (jeg ville sørget for å tatt kontrollen årlig uansett, selv om du ikke merker noe styrkeendring osv, men for å sjekke at alt er ok/evt prøve nye linsetyper osv). Mulig du er midt i en forsendelseperiode når du sier opp, men da får du eventuelt høre med butikken om du kan levere neste forsendelse og kansellere fakturaen for den forsendelsen som blir levert inn. Men det er i så tilfelle en ekstraservice fra butikken sin side (bare sånn du er obs hvis du får et nei). Anonymkode: 6e057...827 Jeg har bindingstid, men ringte og sa opp da de økte prisen. Når de velger å sette opp prisen har en lov til å si opp kontrakten. Til ts: det var ingen problem, jeg bare ringte inn. Må riktignok betale ut november, da jeg akkurat har fått en ny forsendelse. Anonymkode: 29512...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå