s_h_ Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Hei Jeg syns det er så ubehagelig å ha en så rød hudtone som jeg har. Ansiktet mitt er liksom alltid rødlig, selv når jeg har på riktig sminke. Jeg har sett på redness solution dagkremen til Clinique om vistnok skla være veldig god. I og med at det er så dyr (450kr) vil jeg gjerne høre litt erfaringer før jeg evt kjøper den, eller om noen har noen andre tips for å dempe rødheten i hudtonen min? Erfaringer? Tips? Gode produkter etc.?
s_h_ Skrevet 9. september 2016 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2016 Ups, ser en skrivefeil i overskriften. Mente demper*
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Jeg hadde det samme problemet før. Jeg var alltid rødmusset i huden på ansiktet. Men så begynte jeg ifjor å bruke Matis Delicate krem, for sensitiv hud, og ble veldig overrasket over hvor god den var. Men la også merke til at rødheten ble borte. Logisk nok var det jo en krem for sensitiv hud, og for å dempe rødhet. Vil absolutt anbefale deg å prøve den. Jeg kan ikke si noe om Clinique sin, da jeg ikke har prøvd den, men Matis Delicate er fantastisk, og jeg har hørt mange med sensitiv hud skryte av den. Anonymkode: 8e1cf...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå