AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Jeg skal holde foredrag på et åpent møte for en politisk ungdomsorganisasjon. Jeg har aldri holdt andre foredrag enn de jeg har hatt for klassen på skolen, og lurer litt på hva som må gjøres forskjellig? Hva er viktig å huske på, osv som man ikke tenker over i skolesammenheng? Jeg lurer også på hvordan jeg ska svare dersom jeg får spørsmål jeg ikke kan svare på. Jeg kan en god del om temaet, og det handler også egentlig mest om hva jeg har opplevd og hva jeg tenker rundt det, men jeg kan jo få ulike faktaspm som jeg ikke vet svaret på. Ellers noen gode tips? Anonymkode: 71de9...f4a
Gjest Bokbinderen Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Den 9.9.2016 at 15.07, AnonymBruker skrev: Jeg skal holde foredrag på et åpent møte for en politisk ungdomsorganisasjon. Jeg har aldri holdt andre foredrag enn de jeg har hatt for klassen på skolen, og lurer litt på hva som må gjøres forskjellig? Hva er viktig å huske på, osv som man ikke tenker over i skolesammenheng? Jeg lurer også på hvordan jeg ska svare dersom jeg får spørsmål jeg ikke kan svare på. Jeg kan en god del om temaet, og det handler også egentlig mest om hva jeg har opplevd og hva jeg tenker rundt det, men jeg kan jo få ulike faktaspm som jeg ikke vet svaret på. Ellers noen gode tips? Anonymkode: 71de9...f4a "Det kan jeg dessverre ikke svaret på"/"vet ikke".
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 5 timer siden, Bokbinderen skrev: "Det kan jeg dessverre ikke svaret på"/"vet ikke". Okej, men hvis du skulle vært på et slikt foredrag, hva ville du syntes var viktig med den som snakket for at du skulle forstå/få med deg på best mulig måte? Anonymkode: 71de9...f4a
Tummy Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Dersom du ikke kan svaret legg igjen epost ved utgangen så lan jjeg finne det ut og svare på mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå