Gå til innhold

Noen damer her som har Bergans parka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne? Hva synes dere om den? Hvordan funker den i 16 minusgrader? 

Anonymkode: ec9d1...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den! Jeg brukte den hele fjor vinter og syns den var kjempegod! Kan ikke huske at jeg frøs under jakken, selv på de kaldeste dagene, men jeg husker ikke helt hvor kaldt det var.

Skrevet

Nei, og jeg skal ikke ha den heller. Har ikke sett på bildet engang. Bergans er ikke noe jeg kler meg i utenom turklær, og da kun for tur. Ikke i by eller tettbygde strøk. 

Skrevet
30 minutter siden, Majott skrev:

Nei, og jeg skal ikke ha den heller. Har ikke sett på bildet engang. Bergans er ikke noe jeg kler meg i utenom turklær, og da kun for tur. Ikke i by eller tettbygde strøk. 

Jeg ser liksom ikke helt vitsen med å skrive sånt i denne type tråd? TS henvender seg jo til noen som allerede har jakken, og det er jo lite relevant om du vil ikle deg den type jakke eller ikke... 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, calavi skrev:

Jeg ser liksom ikke helt vitsen med å skrive sånt i denne type tråd? TS henvender seg jo til noen som allerede har jakken, og det er jo lite relevant om du vil ikle deg den type jakke eller ikke... 

Hun spør om noen har den, og jeg sier at jeg ikke har det. Derfor er det relevant, og helt svar på spørsmålet ts stiller. Jeg har til og med svart på hvorfor jeg ikke har den. Altså har jeg gjort en innsats der også :)

Skrevet
11 minutter siden, Majott skrev:

Hun spør om noen har den, og jeg sier at jeg ikke har det. Derfor er det relevant, og helt svar på spørsmålet ts stiller. Jeg har til og med svart på hvorfor jeg ikke har den. Altså har jeg gjort en innsats der også :)

Da har vi vel litt forskjellig oppfattelse av hva relevans er, men jeg skal ikke være kranglete og gir meg der :)

Jeg har ingen erfaring med jakken selv, så jeg tusler forsiktig ut av tråden.  

Skrevet
24 minutter siden, Majott skrev:

Jeg må si det svaret ditt var nokså irrelevant og uinteressant.

Skrevet
2 timer siden, sjokomelk skrev:

Jeg har den! Jeg brukte den hele fjor vinter og syns den var kjempegod! Kan ikke huske at jeg frøs under jakken, selv på de kaldeste dagene, men jeg husker ikke helt hvor kaldt det var.

Tusen takk for at du delte din erfaring! :) har sett på denne jakken en god stund, blir nok til at jeg kjøper den. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si det svaret ditt var nokså irrelevant og uinteressant.

Svaret mitt er relevant i forhold til de som er i tvil om de vil ha den eller ikke. De lurer gjerne på om denne jakken er noe de bør kjøpe eller ikke.

Jeg ser av det siste svaret ditt at du har vært en av dem og at du vil kjøpe den, og da er nok du og jeg i helt ulike kategorier når det gjelder kjøp av klær. Vil man ha noe som er bra innen friluftsliv, så er det vel greit nok. Selv ville jeg valgt noe annet til det bruket, men det kommer ikke inn under klær, sko og mote.

Skrevet
4 timer siden, Majott skrev:

Svaret mitt er relevant i forhold til de som er i tvil om de vil ha den eller ikke. De lurer gjerne på om denne jakken er noe de bør kjøpe eller ikke.

Jeg ser av det siste svaret ditt at du har vært en av dem og at du vil kjøpe den, og da er nok du og jeg i helt ulike kategorier når det gjelder kjøp av klær. Vil man ha noe som er bra innen friluftsliv, så er det vel greit nok. Selv ville jeg valgt noe annet til det bruket, men det kommer ikke inn under klær, sko og mote.

Du svarer ikke på det jeg spør etter i HI. Så det du skriver er fortsatt irrelevant, og uinteressant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...