Gå til innhold

Tettsittende sexy genser

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det mest sexy jeg vet nå om vinteren er når damene kommer i svart tettsittende høghalsa genser under f.eks en dressjakke.Nå skal dere som går i det svare meg.Synes ikke dere at det er sexy på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker det ofte og jeg føler meg vel i det, så ja :-)

Skrevet

Ja svart stram høyhalset genser syns jeg også er veldig sexy! Sexy er ikke å gå utringet og blotte kløft og hud,men hvordan du bærer det!

Skrevet
Det mest sexy jeg vet nå om vinteren er når damene kommer i svart tettsittende høghalsa genser under f.eks en dressjakke.Nå skal dere som går i det svare meg.Synes ikke dere at det er sexy på dere?

Næmmen hei igjen! Er du på plass denne høsten også?

:hoho:

Skrevet

Det samme tenkte jeg på Suzy!

:hoho:

PS. Jeg eeelsker å gå med sorte kroppsnære høyhalsede gensere! :sjarmor:

Skrevet

PS. Jeg eeelsker å gå med sorte kroppsnære høyhalsede gensere! :sjarmor:

You teeze, you! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er så rart med det?Bare spør siden det blir fleipet bort.

Skrevet

Vedkommende er her omtrent på samme tid hvert år og legger inn ca det samme innlegget om høyhalsede gensere. Vi har en liten fetishist-gjenganger som i tillegg er litt småfeig :ler:

Skrevet

Jeg måtte stoppe opp litt her og tenke på om det er noe plagg jeg blir kåt av på en bestemt tid av året.

Litt kult egentlig, å gå rundt å glede seg til høsten for da går noen damer med sorte gensere med høy hals - he he

Om våren vrir jeg nesten nakken av meg, men ikke fordi damer bærer en bestemt plagg, men færre plagg.

Jeg så et innslag på TV'en en gang om en mann som jobbet i en bowlinghall og som tente på å lukte på bowlingskoene som hadde vært utlånt til kundene.

Nei, det mest sexy er vel damer med høye støvler, men det bruker de året rundt. Kanskje jeg skal prøve å få meg en jobb som riddelærer på et ridesenter - p;)

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på hva du suzy mener å være feig.Trodde dette var et diskusjonsforum.Andre som er enig?

Skrevet

Jepp, er helt enig i at dette er et diskusjonsforum....

Skrevet
Jeg lurer på hva du suzy mener å være feig.Trodde dette var et diskusjonsforum.Andre som er enig?

Jeg mente bare at hver gang du starter opp en sånn tråd så blir det med starte også blir du borte - men dette er tydeligvis unntaket som bekrefter regelen.. :ler:

Og ja det er et diskusjonsforum - det var ikke det at du ikke har lov til å be om innspill på høyhalsa gensere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...