AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Man hører jo ofte om dette, at noen er for bra for den andre, enten de er penere, rikere, hyggeligere osv. Men er det noe i det? Kan man ikke date en person som er på den andre enden av skalaen enten skjønnhetsmessig eller økonomisk? Må det nødvendigvis feile? Har dere vært i en sånn situasjon? Anonymkode: 56302...1c9
Cronosgjesten Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Man KAN, men ofte fører det til dårlige følelser hos den som er "lavest". De som mener at dette ikke stemmer, har ikke prøvd, de har gått for noe de visste de fikk, eller anser seg selv som høyere divisjon.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 She`s out of my league utseendemessig. Men hun elsker meg høyt og jeg elsker henne.. Litt trøbbel i starten fra min side, men nå er alt bra Anonymkode: 87139...884
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Holder meg til kun venner jeg nå Anonymkode: 14132...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå