AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Skal i ett i morgen. Begynner kl 10, og kvelden avsluttes på en hytte langt vekk. Den ene venninnen vår skal kjøre, er det innafor å kjøre med henne hjem i 20 tiden? Da tror jeg alt det planlagte er gjennomført. Anonymkode: 84b2f...6bb
Sirah Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Dersom det er den muligheten du har for å komme hjem så er det absolutt innafor. Du kan jo se ann stemningen? Er jo mye mulig at du har lyst til å være lenger når dagen kommer
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Er ikke eneste mulighet. Kan ta taxi, men det kommer nok på 1000kr. Har ingen som kan hente meg. Anonymkode: 84b2f...6bb
exictence Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Ja, det synes jeg absolutt at du kan.
happiest Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Er det meningen dere skal overnatte på hytten? Om ikke synes jeg det er merkelig å legge utdrikninglaget til en hytte langt vekke. Fortell at du sitter på med henne kl 20 hjem fordi det er vanskelig å skaffe transport sent på natten. Evt. kan du jo si du skal noe tidlig neste morgen, slik de ikke maser om at du må bli lengre.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Vi kan ikke sove der. Så vi må komme oss hjem, de fleste skal bli hentet av noen, så passer det slik, kan jeg jo sitte på med noen muligens Hun vet jeg at jeg kan sitte på med, og regner med at jeg begynner å bli litt sliten etter ti timer vi er ikke 20, men 35. Anonymkode: 84b2f...6bb
Sirah Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Da hadde jeg dratt klokken 20 med god samvittighet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå