Gå til innhold

Utdrikningslag, hvor lenge må man bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i ett i morgen. Begynner kl 10, og kvelden avsluttes på en hytte langt vekk. Den ene venninnen vår skal kjøre, er det innafor å kjøre med henne hjem i 20 tiden?

Da tror jeg alt det planlagte er gjennomført.

Anonymkode: 84b2f...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er den muligheten du har for å komme hjem så er det absolutt innafor. Du kan jo se ann stemningen? Er jo mye mulig at du har lyst til å være lenger når dagen kommer :)

Skrevet

Er ikke eneste mulighet. Kan ta taxi, men det kommer nok på 1000kr. Har ingen som kan hente meg. 

Skrevet

Ja, det synes jeg absolutt at du kan.

Skrevet

Er det meningen dere skal overnatte på hytten? Om ikke synes jeg det er merkelig å legge utdrikninglaget til en hytte langt vekke. 

Fortell at du sitter på med henne kl 20 hjem fordi det er vanskelig å skaffe transport sent på natten. Evt. kan du jo si du skal noe tidlig neste morgen, slik de ikke maser om at du må bli lengre. 

Skrevet

Vi kan ikke sove der. Så vi må komme oss hjem, de fleste skal bli hentet av noen, så passer det slik, kan jeg jo sitte på med noen muligens :) 

Hun vet jeg at jeg kan sitte på med, og regner med at jeg begynner å bli litt sliten etter ti timer ;) vi er ikke 20, men 35. 

Skrevet

Da hadde jeg dratt klokken 20 med god samvittighet :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...