Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har brukt opp to flasker av Chanel sine eau tendre, og har egentlig vært ganske fornøyd. Minuset er at jeg føler den lukter litt lite, at jeg må bruke ganske mye for å lukte bare litt.. Så nå vurderer jeg å prøve Chanel sin mademoiselle. Noen som har brukt denne før? Eller har dere andre, bedre forslag?😄 Vil lukte rent, men sexy. Kanskje litt forførendre? Heheh 

hilsen jente i begynnelsen av 20årene

Anonymkode: 859ee...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med de du nevner, men må bare anbefale en jeg kjøpte nå nylig. Bonbon av Viktor & Rolf! Den er bare helt magisk 😍

Skrevet

Anbefaler Rise-Beyonce. :) 

Skrevet

Coco mademosielle er min favoritt nr 1 :) 

Lukter mere tydelig enn eau tendre på en måte, men luktene er ganske like på hverandre.

Men merk deg at du blir litt blind for lukten selv. Hvis det er en parfyme som passer godt til din kroppsduft og du har brukt den lenge så merker du ikke parfymen selv. Men det lukter parfyme av deg likevel, du legger bare ikke merke til det. Mange gjør den tabben med at de dynker seg for at de tror det ikke lukter noe, men det gjør det :) Er bare et tegn på at du har funnet den perfekte parfymen til deg når du ikke kjenner det selv! 

Skrevet

Jeg har to absolutte favoritter, og det er Coco Mademoiselle og Miss Dior cherie. Men en annen duft jeg virkelig liker er Viktor & Rolf sin Bon Bon, og Viktor & Rolf sin Flowerbomb.

Til kveldsbruk har jeg i det siste begynt å bruke Boss Nuit, den er hva jeg vil beskrive som forførende hvert fall.

Som noen andre over her skriver, parfymen lukter nok ikke lite. Det er bare du som ikke selv merker duften lenger. Når man har brukt samme parfyme en periode, lukter man den til slutt ikke selv lenger. Men andre lukter allikevel parfymen på deg. Og den absolutte feilen de fleste da gjør er å spraye på mer og mer parfyme, og ender opp med å stinke som ett helt parfymeri. Jeg synes regelen bør være, en spray er nok :)

Anonymkode: 613b1...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...