AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Jeg er i slutten av 20-åra og har skikkelig draget på jenter i alderen 16-20 som ikke har sertifikat og bil. De får sitte på, og får bli med på fest hvor det hender vi koser oss. :-) Hvorfor lar jenter seg blende så lett av gutter med bil? Anonymkode: a4073...422
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Hvorfor utnytter du dette? Anonymkode: 954ee...566 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av 20-åra og har skikkelig draget på jenter i alderen 16-20 som ikke har sertifikat og bil. De får sitte på, og får bli med på fest hvor det hender vi koser oss. :-) Hvorfor lar jenter seg blende så lett av gutter med bil? Anonymkode: a4073...422 Fordi de trenger skyss. Ikke mere spennende enn det. Har vært tenåringsjente uten sertifikat selv. Anonymkode: 9b389...497 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Det er jo du som oppfordrer dem til det, når de får sitte på og i tillegg være med på fest. Er ikke rart de syns det er stas.
draug 75 Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Materielle goder en en av tingene som kvinner - jenter her - setter pris på hos en mann/ gutt. I tillegg for 16- åringene, representerer du noe nytt "farlig" og spennende. Voksenliv, og muligheten til å dra hvor man vil, uten at mor og far kan kontrollere. Men spørsmålet er om det er deg, eller ressursene dine de vil ha. Antakelig vil du komme til at det ikke er så mye deg som det du representerer som tenner de. Bare du å nyt det og utnytt jentene. De utnytter deg. Alt i alt ser vi nok et eksempel på hvor lite dype jenter og kvinner er når det kommer til menn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, draug 75 skrev: Materielle goder en en av tingene som kvinner - jenter her - setter pris på hos en mann/ gutt. I tillegg for 16- åringene, representerer du noe nytt "farlig" og spennende. Voksenliv, og muligheten til å dra hvor man vil, uten at mor og far kan kontrollere. Men spørsmålet er om det er deg, eller ressursene dine de vil ha. Antakelig vil du komme til at det ikke er så mye deg som det du representerer som tenner de. Bare du å nyt det og utnytt jentene. De utnytter deg. Alt i alt ser vi nok et eksempel på hvor lite dype jenter og kvinner er når det kommer til menn. Du kan ikke akkurat sammenlikne tenåringer og kvinner. Det er som om jeg skulle sagt alle menn spiser som griser, fordi babygutter søler med maten sin. Eller alle menn er late pervoer fordi enkelte 14 åringe gutter ikke gjør stort annet enn å spille tv-spill og runke. Anonymkode: 9b389...497 6
draug 75 Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Du kan ikke akkurat sammenlikne tenåringer og kvinner. Det er som om jeg skulle sagt alle menn spiser som griser, fordi babygutter søler med maten sin. Eller alle menn er late pervoer fordi enkelte 14 åringe gutter ikke gjør stort annet enn å spille tv-spill og runke. Anonymkode: 9b389...497 Nei, men noe er det. Dette er et utslag av "jeg vil ha en mann som..." i tilfellet tenåringsjenter har bil (hva er viktig? Bilen eller mannen?) i tilfellet voksne damer har god økonomi og grei utdanning (for eksempel) - er det mannen eller økonomien? Sjøl i møtet med voksne kvinner, møter man det lille trekket om at man blir elsket fordi man skal fylle en funkjon, ikke så mye hvem man er. Så det jeg ville peke på, er at kvinner ikke er riktig så dype i sine betraktinger og overveielser om sine elskede menn som det påstås. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Hvem bil? Anonymkode: b4114...582
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Pass på så du ikke blir anmeldt.. Anonymkode: e5aa2...455 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem bil? Anonymkode: b4114...582 Hvem bil??? Anonymkode: 954ee...566 3
Cordelia Skrevet 10. september 2016 #11 Skrevet 10. september 2016 Fordi de er tenåringer rett og slett. Verre er det ikke. 2
Chifru Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 Jeg har selv vært tenåring en gang, å "utnyttet" vel ofte de eldre guttene når jeg trengte skyss. Og nei, det ble ikke noe kos fra meg, så det er sagt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #13 Skrevet 10. september 2016 Bare vent til den dagen du mister lappen eller blir billøs. Så forsvinner jentene like fort Anonymkode: 98951...009 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #14 Skrevet 10. september 2016 Går det an å bli mer patetisk enn voksne menn som deg selv som skryter av å få noe i land med unge tenåringsjenter som kun finner deg interessant fordi du kan gi dem skyss? Livet ditt må være fryktelig innholdsløst. Har du virkelig ikke noe bedre å bedrive tiden din på? At du i det hele tatt er i et miljø der det er kult å ta med 16-åringer på fest sier jo sitt... Anonymkode: 256a1...90d 3
Cuckold Skrevet 10. september 2016 #15 Skrevet 10. september 2016 Den 9/9/2016 at 11.30, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av 20-åra og har skikkelig draget på jenter i alderen 16-20 som ikke har sertifikat og bil. De får sitte på, og får bli med på fest hvor det hender vi koser oss. :-) Hvorfor lar jenter seg blende så lett av gutter med bil? Anonymkode: a4073...422 Når jentene blir litt eldre synes de fortsatt menn som er noen år eldre, menn som har kommet lenger karrieremessig, menn med høyere status, enda litt høyere utdannelse, bedre betalt jobb eller status er ekstra tiltrekkende, dette er ikke et isolert fenomen som bare beskriver tenåringsjenter & gutter med bil, du kan jo google ordet hypergami. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #16 Skrevet 10. september 2016 Den 9/9/2016 at 11.30, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av 20-åra og har skikkelig draget på jenter i alderen 16-20 som ikke har sertifikat og bil. De får sitte på, og får bli med på fest hvor det hender vi koser oss. :-) Hvorfor lar jenter seg blende så lett av gutter med bil? Anonymkode: a4073...422 Hvorfor de utnytter deg, mener du? Anonymkode: 118e5...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå