AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Har lagt merke til at mange har problemer med å bruke ordet nei. Hvorfor? Anonymkode: d5ee2...c0f
zZangetsu Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 La meg omformulere det du skrev Hvorfor er det så få som har ryggrad? Ha en fin dag 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Fordi man er usikker. "Hvis jeg ikke er med på kino med venninna mi, Selvom jeg ikke har råd, blir hun sur?" "Hvis jeg ikke hjelper onkel med å male huset i helgen, vil jeg få arven min?" "Hvis jeg ikke har sex med gutten jeg liker, finner han seg en annen?" Osv.. Anonymkode: 2d6fd...21c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 16 minutter siden, zZangetsu skrev: Hvorfor er det så få som har ryggrad? Alle mennesker har ryggrad Anonymkode: 1dd10...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 22 timer siden, zZangetsu skrev: La meg omformulere det du skrev Hvorfor er det så få som har ryggrad? Ha en fin dag Fordi man blir straffet for å ha ryggrad... Det blir ikke gjenkjent som en dyd. De fleste fokuserer for mye på hva andre får dem til å føle seg og sliter med å se igjennom diverse lag, gjerne i kollisjon med Egoet, og Egoet trives i disse dager.. Fritt spillerom. Anonymkode: 9d7b8...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå