Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen opplevelser med damer som jeg har chattet med på diverse apper, hvor chatten har vært veldig ok, og virket som de var interessert. Men når jeg ber dem ut, så får jeg ikke noe konkret svar. Ikke Ja, eller nei. Som regel er all kommunikasjon på Snapchat. 
Hun siste jeg spurte ut på en kaffe svarte ikke , men så sender hun en helt irrelevant snap senere på dagen, og fortsetter å sende snapper.
Hva er greien med det?  Hun vil fortsette å ha kontakt, men vil ikke på date?  Har spurt henne ut 2 ganger uten svar nå. 

En annen var en som jeg hadde vært på 2 dater, så spurte jeg konkret om vi skulle finne på noe den og den dagen, så gikk det 7-8 timer før jeg fikk snapp tilbake, og da var det et bilde av middagen hennes med teksten "nam, nam, kjøttboller skal bli godt idag!" WTF ? 
I hvilken verden er et bilde av kjøttboller et svar på spørsmålet " skal vi finne på xx på den dagen? " . Hun også fortsatte å snappe meningsløse ting. 

Hva er greien her damer?  Vil dere bli jaget? Jeg gidder ikke spille så mye spill...gir som regel opp hvis jeg ikke får respons etter 2 forsøk på å få henne med på date, men kanskje jeg burde øke til 4 forsøk? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Absolutt
Skrevet

Høres ut som en forholdsvis klassisk damegreie, som går igjen hos svært mange. Hun er antagelig bare medium interessert, men har et behov for at flest mulig er interessert i henne. Selv de hun ikke er så hypp på og. Oppmerksomhet, oppmerksomhet og litt til oppmerksomhet. For øvrig noen menn som er sånn og.

Skrevet

Hva som er greia med det der aner jeg ikke. Synes et forsøk uten svar burde holde. Etter det er det hennes ansvar. Snapchat er dog ikke en god platform å kommunisere om annet en vås og tull.

Anonymkode: 1b4c6...124

• Liker 5
Skrevet

Kanskje de ikke er interesserte, men ønsket ikke å si nei direkte for å unngå å såre deg? 

Anonymkode: 4d62b...7ee

• Liker 5
Skrevet

Det siste er vel en snap de har sendt til flere enn deg. M.a.o. har de bevisst ikke svart deg direkte. Ignorering er en feig form for avvisning, men likevel avvisning. Det må du nok leve med. Tror ikke de vil bli jaktet av deg, da ville de svart noe flørtete på spørsmålet om å gå ut.

Anonymkode: 48c3a...daf

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Absolutt skrev:

Høres ut som en forholdsvis klassisk damegreie, som går igjen hos svært mange. Hun er antagelig bare medium interessert, men har et behov for at flest mulig er interessert i henne. Selv de hun ikke er så hypp på og. Oppmerksomhet, oppmerksomhet og litt til oppmerksomhet. For øvrig noen menn som er sånn og.

Jeg tenkte det samme. 

• Liker 1
Skrevet

Bare dropp henne. Damer er ikke verdt å spørre ut to ganger. Hvis de ikke foreslår å treffes en annen gang, om de ikke kan akkurat da, er de enten ikke intreressert nok, eller sosialt tilbakestående. Ikke kast bort tiden din

• Liker 2
Skrevet

Synes det vitner om mangel på grunnleggende folkeskikk å ikke engang svare på forespørsler. Enda verre er det at svaret som gis er fullstendig irrelevant, noe som betyr at hun ikke kan skylde på at hun ikke har sett meldingen din. Jeg orker ikke disse "hard-to-get" greiene og dropper glatt kvinner med lav selvtillit som konstant krever bekreftelse.

Anonymkode: 0d1cc...1b1

• Liker 4
Skrevet

Dette er ikke uvanlig ts. Damene som gjør det er ikke nødvendigvis intellektuelt bevist på det selv, men en del kvinner lager seg et sosialt økosystem som bringer dem gode følelser i hverdagen. I det sosiale økosystemet er det gjerne flere menn som gir komplimenter og oppmerksomhet. Hvis hun avviser deg ts vet hun at det ikke kommer flere snaps fra deg, derfor oppfører hun seg heller vagt. 

Du burde egentlig bare se andre damer, men du kan godt holde kontakten.

Anonymkode: 7b94b...b76

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke dette som tegn på at de vil "bli jaktet på". Kvinner som er interessert men vil at du legger seg etter dem, vil som regel si ja til date, men vil forvente at du tar hovedparten av kontakten.

Dersom de ikke engang sier ja takk til en date er de nok ikke interessert.

Snapchat osv. hadde jeg ignorert. Det er ikke reell kommunikasjon. 

Anonymkode: e13c4...4ab

• Liker 5
Skrevet

De virker uinteresserte, eller så tar nervøsiteten litt overhånd. Dette her er nok ikke et tegn på at disse kvinnene liker å bli jaktet på. Heller at de ikke tør å fronte spørsmålet ditt. 

Kvinner som liker å bli jaktet på holder seg litt kjølige, men samtidig vedlikeholder interessen til motparten godt nok til at vedkommende "jakter" på dem. Dette er ikke så uvanlig. Jeg tror det er mange som liker begeistringen og energien motparten legger i dem. De er heller aldri den sårbare part. 

Anonymkode: 90fa4...310

• Liker 4
Skrevet

du kan gjerne vise ei dame at du er interessert, men aldri bli mase og klengete.
en stor del av damene vil aktivt bruke dette mot deg.
holde deg på limpinnen, snurre deg rundt fingeren, akkurat som @Absolutt nevnte.

• Liker 4
Gjest Absolutt
Skrevet
1 time siden, herremann skrev:

du kan gjerne vise ei dame at du er interessert, men aldri bli mase og klengete.
en stor del av damene vil aktivt bruke dette mot deg.
holde deg på limpinnen, snurre deg rundt fingeren, akkurat som @Absolutt nevnte.

Joda, en liten tommelfingerregel. Men så har du såklart de damene som er oppriktig interessert, men som detter av hvis du er for kald. 

Skrevet

Hadde kontakt med en som svarte på alle meldinger. Sa jeg var kjekk etc. Men gadd aldri å treffes.

Hvor mange ganger skal det være nødvendig å be kvinnfolk ut på date? prøvde sikkert 10 ganger.

Vi var faktisk blitt kjent. jattet mye fram å tilbake i en uke. Så Ser det "for tidlig" etter 4 mnd er det fortsatt for "tidlig".

Når vi er kjent. Det er umulig å bli noe mer kjent uten over nett. Når det bare er noen tekstmeldinger uansett.

Jeg ble lei hele nett dating greiene. Ikke første gangen det her skjedde. Nå får jeg bare være singel hele livet istedet.

Jeg foreslo og chatte med noe annet som er gratis. Men neeeeidaa. skulle nesten tro det bare var en bot.

Anonymkode: 6544b...215

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke dette som tegn på at de vil "bli jaktet på". Kvinner som er interessert men vil at du legger seg etter dem, vil som regel si ja til date, men vil forvente at du tar hovedparten av kontakten.

Dersom de ikke engang sier ja takk til en date er de nok ikke interessert.

Snapchat osv. hadde jeg ignorert. Det er ikke reell kommunikasjon. 

Anonymkode: e13c4...4ab

Dette.

Anonymkode: 43a43...4bc

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 9.9.2016 den 9.09, Stiigen skrev:

Har hatt noen opplevelser med damer som jeg har chattet med på diverse apper, hvor chatten har vært veldig ok, og virket som de var interessert. Men når jeg ber dem ut, så får jeg ikke noe konkret svar. Ikke Ja, eller nei. Som regel er all kommunikasjon på Snapchat. 
Hun siste jeg spurte ut på en kaffe svarte ikke , men så sender hun en helt irrelevant snap senere på dagen, og fortsetter å sende snapper.
Hva er greien med det?  Hun vil fortsette å ha kontakt, men vil ikke på date?  Har spurt henne ut 2 ganger uten svar nå. 

En annen var en som jeg hadde vært på 2 dater, så spurte jeg konkret om vi skulle finne på noe den og den dagen, så gikk det 7-8 timer før jeg fikk snapp tilbake, og da var det et bilde av middagen hennes med teksten "nam, nam, kjøttboller skal bli godt idag!" WTF ? 
I hvilken verden er et bilde av kjøttboller et svar på spørsmålet " skal vi finne på xx på den dagen? " . Hun også fortsatte å snappe meningsløse ting. 

Hva er greien her damer?  Vil dere bli jaget? Jeg gidder ikke spille så mye spill...gir som regel opp hvis jeg ikke får respons etter 2 forsøk på å få henne med på date, men kanskje jeg burde øke til 4 forsøk? 

Som dame kan jeg vel svare på ditt spørsmål om dette. For hadde jeg gjort dette, ville min grunn vært at jeg ikke er interessert i å møtes, men vil likevel ha deg på min snapchat for morroskyld og som tidsfordriv. De damene har helt sikkert 100 om ikke flere menn på sin snapchat og gidder ikke å svare på hver enkel snap som tikker inn. De svarer heller på de guttene de faktisk kunne tenkt seg noe mer enn bare random på sin snapchat :)

jeg vet dette, fordi jeg har oppført meg slik

• Liker 2
Skrevet
På 9.9.2016 den 10.09, Stiigen skrev:

Amatør!!

Skrevet
2 timer siden, meeeg9 skrev:

Som dame kan jeg vel svare på ditt spørsmål om dette. For hadde jeg gjort dette, ville min grunn vært at jeg ikke er interessert i å møtes, men vil likevel ha deg på min snapchat for morroskyld og som tidsfordriv. De damene har helt sikkert 100 om ikke flere menn på sin snapchat og gidder ikke å svare på hver enkel snap som tikker inn. De svarer heller på de guttene de faktisk kunne tenkt seg noe mer enn bare random på sin snapchat :)

Du hadde ikke trengt å bruke så mange ord. Holder med å si at de er falske.

Anonymkode: d8176...9b5

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet
2 timer siden, meeeg9 skrev:

Her har du svaret ditt ts. De liker oppmerksomheten, og derfor sier de ikke fuck off. 

Skrevet
På 9.9.2016 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Kanskje de ikke er interesserte, men ønsket ikke å si nei direkte for å unngå å såre deg? 

Anonymkode: 4d62b...7ee

Tror jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...