AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 I mange år var jeg sammen med en mann som er ganske så forskjellig fra meg. Han er den typen som liker godt å drikke og gå ut omtrent hver helg. Selv om jeg liker å gå ut her og der liker jeg ofte best de helgene hvor jeg har vært på lange fjellturer i solskinn, slappet av i naturen, spilt tennis eller gjor noe annet aktivt. Jeg kjenner at jeg er litt lei drikking og kvelder på byen og ønsker nå å treffe en som er mer lik meg selv, jeg opplever derimot at det er litt vanskelig. De gangene jeg møter nye mennesker er nemlig når jeg er på vors, fest eller byen, og da treffer jeg jo gjerne den type menn som pleier å ha det å drikke/feste som "hovedaktivitet" i helgene. Noen som har tips til hvor jeg kan treffe en som er litt mer som jeg beskriver meg selv her? Anonymkode: 39cef...498
Stiigen Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 hva med å bli medlem i turistforeningen; https://www.dnt.no/ De går på sånn gruppeturer og slikt hele tiden. Ikke sikker på hva type folk du treffer der,om det er mest eldre eller slikt, men burde være noen single menn der. Alternativt så kan du legge deg ned på en travel tursti, late som du har vridd foten, og håpe at det dukker opp en kjekk,singel mann som gjerne vil hjelpe en jomfru i nød. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 https://www.dnt.no/fjelltreffen/ Anonymkode: 5a86b...b71 2
tøydokka Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Meld deg på sukker og tinder. "Alle" mennene der er friskus friluftsmenn som elsker fjelltopper og slikt. Evt. later de som.. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, tøydokka skrev: Meld deg på sukker og tinder. "Alle" mennene der er friskus friluftsmenn som elsker fjelltopper og slikt. Evt. later de som.. Det er ikke tull en gang 😂 Anonymkode: abd61...bb6
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 (endret) Sunne interesser. Jeg håper på å møte en med samme fritidsinteresser som meg også. Jeg har møtt folk fra diverse nettkanaler som elsker å trene før. Men det har desverre ikke vært noen match. Obs: noen later som om de liker å trene. ;). Han siste skremte vettet av meg for han begynte å mase om at sex var også en treningsøkt og at det hadde kroppen min godt av, og forsøkte å pushe meg til å ha sex etter at vi hadde vært ute på tur. Endret 9. september 2016 av piaisabella 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, piaisabella skrev: Sunne interesser. Jeg håper på å møte en med samme fritidsinteresser som meg også. Jeg har møtt folk fra diverse nettkanaler som elsker å trene før. Men det har desverre ikke vært noen match. Obs: noen later som om de liker å trene. ;). Han siste skremte vettet av meg for han begynte å mase om at sex var også en treningsøkt og at det hadde kroppen min godt av, og forsøkte å pushe meg til å ha sex etter at vi hadde vært ute på tur. Skjønner greia, jeg har problemer med å komme meg på trening for treningsvenninnen min og jeg har sklidd fra hverandre får vel kanskje prøve fjelltreffen etterhvert Anonymkode: abd61...bb6
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner greia, jeg har problemer med å komme meg på trening for treningsvenninnen min og jeg har sklidd fra hverandre får vel kanskje prøve fjelltreffen etterhvert Anonymkode: abd61...bb6 Jeg skal forsøke å trene bra denne helgen. Har ikke vært så flink å trene i det siste. Men jeg elsker å trene, og skal forsøke å komme meg ut. Det er sunt for kropp og sjel! Man får en bra velfølelse med det!. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Jeg vet at min type mann raller rundt i fjellet året rundt. Så jeg henger rundt i steinrøysa selv, står på ski, klatrer og gjør ting jeg liker. Og jeg har vært med på litt fjellsportkurs ol. Her er mannfolka de er i hvert fall ikke på nett eller hippe utesteder. Anonymkode: 6e1a9...621
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #10 Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at min type mann raller rundt i fjellet året rundt. Så jeg henger rundt i steinrøysa selv, står på ski, klatrer og gjør ting jeg liker. Og jeg har vært med på litt fjellsportkurs ol. Her er mannfolka de er i hvert fall ikke på nett eller hippe utesteder. Anonymkode: 6e1a9...621 Må legge til en kommentar da. Disse gutta har som regel aldri tid til å stoppe opp og si hei om du vinker på de. Alltid en ny fjelltopp som kaller. Og så er de så kjekke at alle damene løper etter de. Raskeste vinner jeg jobber med kondisen så jeg skal nå opp selv en dag... Anonymkode: 6e1a9...621 1
Glitnir Skrevet 9. september 2016 #11 Skrevet 9. september 2016 Har flere venner som har møtt sin partner på disse DNT-treffene/-turene som er nevnt over her. Og de som er med der er det jo høy sannsynlighet for at liker seg på tur i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #12 Skrevet 9. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke tull en gang 😂 Anonymkode: abd61...bb6 Samme som alle jentene som har bilde fra Preikestolen eller Trolltunga Anonymkode: 67ca2...425
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #13 Skrevet 9. september 2016 8 timer siden, Stiigen skrev: hva med å bli medlem i turistforeningen; https://www.dnt.no/ De går på sånn gruppeturer og slikt hele tiden. Ikke sikker på hva type folk du treffer der,om det er mest eldre eller slikt, men burde være noen single menn der. Alternativt så kan du legge deg ned på en travel tursti, late som du har vridd foten, og håpe at det dukker opp en kjekk,singel mann som gjerne vil hjelpe en jomfru i nød. Hjelper ikke alltid å bli medlem her heller. På mange av treffene er det stor mangel på menn. Anonymkode: 67ca2...425
Stiigen Skrevet 9. september 2016 #14 Skrevet 9. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke alltid å bli medlem her heller. På mange av treffene er det stor mangel på menn. Anonymkode: 67ca2...425 Kanskje jeg burde bli medlem da
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #15 Skrevet 9. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme som alle jentene som har bilde fra Preikestolen eller Trolltunga Anonymkode: 67ca2...425 Ekte turfolk har ikke bilder fra Trolltunga og Preikestolen Anonymkode: 6e1a9...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå