AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Jeg kunne ikke finne den gamle tråden Har du trent i dag? Jeg syntes den forrige gav meg virkelig god motivasjon til å skrive opp når jeg trente så da starter jeg like godt en ny en og håper dere vil henge dere på! Jeg har treningsfri i dag, men jeg har så langt trent: 2 timer onsdag: zumba + styrketime 1 time torsdag: styrketrening m/fokus på armer, mage og rygg + litt bein Anonymkode: 86897...ff5 1
Batgirl Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Trente styrke på mandag, gikk en time tur igår og skal å trene styrke igjen om en halvtime! Så er det helg ☺️ 1
Gjest Nikee Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Jeg har vært på styrketimer på treningssenter to ganger denne uken, og i dag tidlig tok jeg en liten økt yoga
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag.. og kanskje søndag 😄
drue Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Gikk fjelltur mandag, spinning tirsdag, step onsdag, fri torsdag og fjelltur fredag Tipper det blir en tur på styrkerommet i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå