AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Finnes det eggerstatning? Til bruk i kaker og andre bakverk.. Bakepulver er jo en erstatning, dersom det står i oppskriften, men finnes det noe man kan bruke istedet for egg i oppskrifter der det står at man skal bruke egg? Anonymkode: 6ba1f...ab5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 http://www.godt.no/#!/artikkel/23508438/dette-kan-du-bruke-i-stedet-for-egg-i-bakst Anonymkode: c63c9...8cc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.godt.no/#!/artikkel/23508438/dette-kan-du-bruke-i-stedet-for-egg-i-bakst Anonymkode: c63c9...8cc Takk Eddikmix og yoghurt er aktuelt. Anonymkode: 6ba1f...ab5
Rosa Sitron Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Ellers er kikertvann også en fin erstatning. Bare google eggerstatning så kommer det opp mye forslag
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, VinterSnø skrev: Ellers er kikertvann også en fin erstatning. Bare google eggerstatning så kommer det opp mye forslag Åja Har lest det en gang når du sier det, det var i mousse. Anonymkode: 6ba1f...ab5
rainbow_dash Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 I brownies og andre seige kaker funker malte chiafrø blanda med vann helt supert, og gir en veldig god nøtteaktig smak!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Jeg bruker no-egg, kjøpes på større matbutikker (Meny, Ultra osv). Fungerer veldig greit til de få tingene jeg trenger egg i. Ellers er chia-egg (tror det kalles det) også et bra alternativ Anonymkode: 24fff...6d2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, _marielle_ skrev: I brownies og andre seige kaker funker malte chiafrø blanda med vann helt supert, og gir en veldig god nøtteaktig smak! ok ! Brownies er dessverre heltuaktuelt uansett ( ), men det var et godt tips for de som kan spise det ! Jeg tenkte mest på lyse kaker og muffins, og i linken jeg fikk fant jeg noe som kan fungerer som eggerstatning i slikt. Så får vi bare håpe at det blir vellykket da Anonymkode: 6ba1f...ab5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker no-egg, kjøpes på større matbutikker (Meny, Ultra osv). Fungerer veldig greit til de få tingene jeg trenger egg i. Ellers er chia-egg (tror det kalles det) også et bra alternativ Anonymkode: 24fff...6d2 Hva er "no-egg", hva er det i det? Anonymkode: 6ba1f...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå