AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Noen som vet om hvit sjokolade uten spor av nøtter? Anonymkode: 3205b...e67
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Nå er dt ikke sånn at all sjokolade innholder spor av nøtter.Det står kan innholde spor av nøtter.Dette er fordi sjokolade produserer på en fabrikk hvor de også produserer produkter med nøtter og de er da pliktig til å skrive det. Men Plamil sjokolade som forøvrig også er uten melkeprodukter, hvete og gluten produseres på fabrikk hvor de heller ikke bruke nøtter. Jeg personlig synes ikke de smaker noe godt,men kanskje de faller i smak ho seg. Anonymkode: 209da...bdb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er dt ikke sånn at all sjokolade innholder spor av nøtter.Det står kan innholde spor av nøtter.Dette er fordi sjokolade produserer på en fabrikk hvor de også produserer produkter med nøtter og de er da pliktig til å skrive det. Men Plamil sjokolade som forøvrig også er uten melkeprodukter, hvete og gluten produseres på fabrikk hvor de heller ikke bruke nøtter. Jeg personlig synes ikke de smaker noe godt,men kanskje de faller i smak ho seg. Anonymkode: 209da...bdb Jeg vet det. Men synes du jeg skal risikere å få i meg nøtter, bare fordi det kan hende at det ikke er nøtter i sjokoladen? Har hørt om Plamil ja, er de de eneste? Merkelig, utrolig merkelig, at ikke flere tar hensyn til de med nøtteallergi. Så kunne man vel produsert nøttesjokolader på en egen fabrikk, vel.. Anonymkode: 3205b...e67
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det. Men synes du jeg skal risikere å få i meg nøtter, bare fordi det kan hende at det ikke er nøtter i sjokoladen? Har hørt om Plamil ja, er de de eneste? Merkelig, utrolig merkelig, at ikke flere tar hensyn til de med nøtteallergi. Så kunne man vel produsert nøttesjokolader på en egen fabrikk, vel.. Anonymkode: 3205b...e67 Nei.Det sa jeg da alldeles ikke.Er selv allergisk mot nøtter Anonymkode: 209da...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå