Aamu Skrevet 9. september 2016 #1 Del Skrevet 9. september 2016 Er jeg alene om det? Det regner idag, og jeg digger det. Frisk og deilig luft, og de fleste andre mennesker søker ly for regnet. Jeg trasker bare rundt og føler sinnsro. Det er aldri så koselig å gå tur som når det regner. Hva synes du? Regn, sol, overskyet, tordenvær, storm, flau vind.. hva liker du? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. september 2016 #2 Del Skrevet 9. september 2016 Da er du jo heldig om du bor i Norge. Særlig Bergen og Trøndelag bør være flott for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. september 2016 #3 Del Skrevet 9. september 2016 Nei men jeg liker å gå ute i kraftig snøvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. september 2016 #4 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg liker best sol, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 9. september 2016 #5 Del Skrevet 9. september 2016 4 timer siden, Aamu skrev: Er jeg alene om det? Det regner idag, og jeg digger det. Frisk og deilig luft, og de fleste andre mennesker søker ly for regnet. Jeg trasker bare rundt og føler sinnsro. Det er aldri så koselig å gå tur som når det regner. Hva synes du? Regn, sol, overskyet, tordenvær, storm, flau vind.. hva liker du? Åh regn er så digg!! Elsker høsten 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 9. september 2016 #6 Del Skrevet 9. september 2016 Nei,jeg hater det. Ofte blåser det i tillegg sånn at man får regnet midt i trynet,sminken renner og håret står til alle kanter. Men jeg liker å jogge og gå tur når det regner. Det synes jeg kan være deilig og forfriskende. Da er det ikke så veldig nøye hvordan jeg ser ut På vestlandet regner det dessuten konstant og jeg kan bli dritlei av regn og atter regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SLH80 Skrevet 9. september 2016 #7 Del Skrevet 9. september 2016 Bare husk å farg etterveksten, svart, no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. september 2016 #8 Del Skrevet 9. september 2016 Ja, det er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. september 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 9. september 2016 26 minutter siden, stan skrev: Da er du jo heldig om du bor i Norge. Særlig Bergen og Trøndelag bør være flott for deg. Ja, det er nok litt bergenser og trønder i meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 9. september 2016 #10 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Jeg liker å være innpakket i ullpledd, tenne stearinlys og lese en bok/se film når det regner ute. Sovner også mye bedre til lyder av regn og torden. Å gå ute i regn er godt det også, men det kan fort bli irriterende når man må gå til jobb hver dag. Må alltid ha med meg skifteklær på jobb eller ha på meg regnklær... Det beste jeg vet om er å dra ut på kvelden etter det har regnet. Da blir jeg ikke søkkvåt, men det er en fantastisk frisk luft ute og jeg elsker lukten av skog og mark etter det har regnet, og når det i tillegg er litt kjølig luft. Endret 9. september 2016 av ispinne Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turin Skrevet 9. september 2016 #11 Del Skrevet 9. september 2016 Det kan være ganske herlig om det regner lett, men ikke om det høljer. Forfriskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 9. september 2016 #12 Del Skrevet 9. september 2016 52 minutter siden, ispinne skrev: Jeg liker å være innpakket i ullpledd, tenne stearinlys og lese en bok/se film når det regner ute. Sovner også mye bedre til lyder av regn og torden. Å gå ute i regn er godt det også, men det kan fort bli irriterende når man må gå til jobb hver dag. Må alltid ha med meg skifteklær på jobb eller ha på meg regnklær... Det beste jeg vet om er å dra ut på kvelden etter det har regnet. Da blir jeg ikke søkkvåt, men det er en fantastisk frisk luft ute og jeg elsker lukten av skog og mark etter det har regnet, og når det i tillegg er litt kjølig luft. Ja,å sitte inne og kose seg mens det regner eller gjerne når det er storm ute er utrolig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #13 Del Skrevet 9. september 2016 På hytta...i skauen... Elsker å gå lettkledd (eller naken) i styrtregn og torden. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 9. september 2016 #14 Del Skrevet 9. september 2016 Eg og elsker der😍 Bur på Vestlandet, der alle klager på regn, men eg synast det nesten aldri regner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. september 2016 #15 Del Skrevet 9. september 2016 35 minutter siden, Jerry Lee skrev: På hytta...i skauen... Elsker å gå lettkledd (eller naken) i styrtregn og torden. 😊 Håper du har sko på deg då, så du i hvertall er isolert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #16 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, fiole skrev: Håper du har sko på deg då, så du i hvertall er isolert Ja. Vondt å gå barbeint. Hehe. Og lynet tar nok trærne før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. september 2016 #17 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg elsker regn, et er så fredeig. Lite folk ute....ohlala.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. september 2016 #18 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja. Vondt å gå barbeint. Hehe. Og lynet tar nok trærne før meg. Meeen du kan få et tre i nøtten........selv m du har sko, he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #19 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, fiole skrev: Meeen du kan få et tre i nøtten........selv m du har sko, he he Den sjansen tar jeg... 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. september 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 9. september 2016 4 timer siden, Aragorn II Elessar skrev: Nei men jeg liker å gå ute i kraftig snøvær. Såpass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå