Gå til innhold

Jeg elsker å gå ute når det regner

Aamu

Anbefalte innlegg

Er jeg alene om det? Det regner idag, og jeg digger det. Frisk og deilig luft, og de fleste andre mennesker søker ly for regnet. Jeg trasker bare rundt og føler sinnsro. Det er aldri så koselig å gå tur som når det regner.

Hva synes du? Regn, sol, overskyet, tordenvær, storm, flau vind.. hva liker du? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
4 timer siden, Aamu skrev:

Er jeg alene om det? Det regner idag, og jeg digger det. Frisk og deilig luft, og de fleste andre mennesker søker ly for regnet. Jeg trasker bare rundt og føler sinnsro. Det er aldri så koselig å gå tur som når det regner.

Hva synes du? Regn, sol, overskyet, tordenvær, storm, flau vind.. hva liker du? 

Åh regn er så digg!! Elsker høsten 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Nei,jeg hater det. Ofte blåser det i tillegg sånn at man får regnet midt i trynet,sminken renner og håret står til alle kanter.

Men jeg liker å jogge og gå tur når det regner. Det synes jeg kan være deilig og forfriskende. Da er det ikke så veldig nøye hvordan jeg ser ut :)

På vestlandet regner det dessuten konstant og jeg kan bli dritlei av regn og atter regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, stan skrev:

Da er du jo heldig om du bor i Norge. Særlig Bergen og Trøndelag bør være flott for deg.

Ja, det er nok litt bergenser og trønder i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være innpakket i ullpledd, tenne stearinlys og lese en bok/se film når det regner ute. Sovner også mye bedre til lyder av regn og torden. Å gå ute i regn er godt det også, men det kan fort bli irriterende når man må gå til jobb hver dag. Må alltid ha med meg skifteklær på jobb eller ha på meg regnklær... 

Det beste jeg vet om er å dra ut på kvelden etter det har regnet. Da blir jeg ikke søkkvåt, men det er en fantastisk frisk luft ute og jeg elsker lukten av skog og mark etter det har regnet, og når det i tillegg er litt kjølig luft. :) 

Endret av ispinne
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
52 minutter siden, ispinne skrev:

Jeg liker å være innpakket i ullpledd, tenne stearinlys og lese en bok/se film når det regner ute. Sovner også mye bedre til lyder av regn og torden. Å gå ute i regn er godt det også, men det kan fort bli irriterende når man må gå til jobb hver dag. Må alltid ha med meg skifteklær på jobb eller ha på meg regnklær... 

Det beste jeg vet om er å dra ut på kvelden etter det har regnet. Da blir jeg ikke søkkvåt, men det er en fantastisk frisk luft ute og jeg elsker lukten av skog og mark etter det har regnet, og når det i tillegg er litt kjølig luft. :) 

Ja,å sitte inne og kose seg mens det regner eller gjerne når det er storm ute er utrolig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Jerry Lee skrev:

På hytta...i skauen...

Elsker å gå lettkledd (eller naken) i styrtregn og torden. 😊

Håper du har sko på deg då, så du i hvertall er isolert:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fiole skrev:

Håper du har sko på deg då, så du i hvertall er isolert:P

Ja. Vondt å gå barbeint. Hehe.

Og lynet tar nok trærne før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ja. Vondt å gå barbeint. Hehe.

Og lynet tar nok trærne før meg.

Meeen du kan få et tre i nøtten........selv m du har sko, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fiole skrev:

Meeen du kan få et tre i nøtten........selv m du har sko, he he

Den sjansen tar jeg...  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...