AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Del Skrevet 9. september 2016 De siste par dagene har det vært ørlitte rødbrunt på papiret når jeg har tørka meg. Er veldig lite, så for eksempel etter natta var det vel kanskje et par dråper. Jeg går på p-piller, har gjort det i 2 år og er ca midt på et brett akkurat nå, så det er ikke mensen. Jeg la først merke til det da kjæresten kommenterte på at det ikke lukta spesielt godt der nede, og sa at jeg kanskje burde sjekke for sopp. Hva kan det være og burde jeg få det sjekka ut eller er det bare å la det gå over? Anonymkode: 37702...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. september 2016 #2 Del Skrevet 9. september 2016 Du kan selvsagt få det sjekket opp, det skal ikke lukte.. Sår og infeksjon? Abort? Har du tatt en gravitest? Jeg vet ikke hvordan det er med sopp, men har aldri hørt om at det fører til blod og sår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Du kan selvsagt få det sjekket opp, det skal ikke lukte.. Sår og infeksjon? Abort? Har du tatt en gravitest? Jeg vet ikke hvordan det er med sopp, men har aldri hørt om at det fører til blod og sår. Jeg har hatt sopp én ganger før, og det klødde veldig, men jeg blødde ikke. Det kunne vært greit å ha noen anelse om hva det kan være. Det er ikke noe vondt da, bare bittelitt "utflod"?? TS Anonymkode: 37702...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. september 2016 #4 Del Skrevet 9. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sopp én ganger før, og det klødde veldig, men jeg blødde ikke. Det kunne vært greit å ha noen anelse om hva det kan være. Det er ikke noe vondt da, bare bittelitt "utflod"?? TS Anonymkode: 37702...28e Ville nok ringt legen Ellers kan jo småblødninger forekomme da, selv på p-piller. De klusser jo det til med hormoner så kroppen kan bli ganske forvirret... Kan dog være greit med en gravitest; det hender p-pillene svikter selv om du tar dem hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Del Skrevet 9. september 2016 Nå var det litt mer. Det ser litt ut som når man først får mensen. Klumpete og lite. Jeg skal jo ikke egentlig få mensen før om over ei uke, så det er jo ganske rart. Kan det være ei mellomblødning når jeg aldri har hatt det før? Har ikke hatt mellomblødning hverken før eller etter jeg begynte på p-piller. TS Anonymkode: 37702...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Del Skrevet 9. september 2016 *dytt Anonymkode: 37702...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #7 Del Skrevet 9. september 2016 Du bør nok gå til lege uansett når kjæresten din forteller at du ikke lukter som vanlig i underlivet. Det kan eksempelvis være bakteriell vaginose. Det har ofte en fiskeaktig lukt. Den røde utfloden kan nok skyldes forstyrrelser i syklusen, men samtidig forstår jeg at du er skeptisk når du har gått på p-piller i to år uten å ha opplevd dette tidligere. Rød (blodtilblandet) utflod kan også skyldes polypper, og også kjønnssykdommer. Anonymkode: 54bfc...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 9. september 2016 #8 Del Skrevet 9. september 2016 Sopp skal ikke føre til blodig utflod. Mest sannsynlig er det harmløst, men ville dratt til legen for en sjekk for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå