Gå til innhold

Får ikke sove! Blir gaaaaaaal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre natta mi uten søvn. Savner ikke røyk eller snus, venter heller ikke på penger. Har til og med sterke sovepiller som ikke virker. Holder på å bli gal, men allikevel må jeg på jobb i kveld. Blir er lang vakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er røyksugen,blakk og venter på bostøtten som skal være på konto klokka sju. Flere som sliter nå?

Anonymkode: 42495...2f5

Fortsett å være røyksugen en stund til. Benytt sjansen til å slutte med en så totalt unødvendig og dyr uvane som røyking er! Røyksuget VIL gi seg etterhvert, det gjelder bare å holde ut den tiden det tar å avvenne kroppen.

Jeg sluttet å røyke for snart 6 år siden, etter 24 år som røyker. Stor-røyker attpåtil. Jeg har ikke angret en dag på at jeg endelig sluttet! Er så sykt glad for at jeg tok meg sammen og greide det. Pengene varer så mye lenger nå. Helsen er bedre, jeg blir ikke så ofte småsyk og forkjølet, og har heller ikke hatt influensa på disse siste seks årene.

Røyker du tjue om dagen blir det over 3000,- kroner, TRE TUSEN, i måneden! Det er jo helt galskap å kaste bort så mye penger på en så unødvendig uvane, som ikke er godt for noe som helst, tvertimot, bare skadelig.

SLUTT i dag!

Du liker helt sikkert ikke å høre dette jeg har skrevet nå, men jeg følte at jeg måtte. Det er verdt et forsøk. Kanskje du hører etter og slutter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...