AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Har et reelt problem som er veldig ødeleggende for meg og mitt romantiske liv. Ble singel i fjor, har møtt flere menn på byen i ettertid. Potensielle partnere. Men de heter som oftest det samme som en av mine tre brødre, pappa, onkler, bestefedre, osv. Synes det er vanskelig å gå inn i et forhold med en mann som heter det samme som min bror Prøver å kalle han kjælenavn istedenfor, men jeg blir rett og slett dårlig når jeg ser "Andreas" (kun et eksempel, vil verne om nevnte personer) på bankkortet, regninger, dørskiltet.. Det er samme navn som minstebroren min! Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: c1a54...c98 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Dette tror jeg er en av de merkeligste problemene jeg har sett her inne! Har du dårlige opplevelser med de mannlige medlemmene av familien din? Overgrep e.l.? Jeg blir glad av å se navnet til brødrene mine, derfor klarer jeg ikke helt å forstå. Av mine brødres navn har jeg gode assosiasjoner om jeg kan si det sånn. Så derfor kan jeg kanskje forstå deg om du bare har dårlige minner fra familien din. Anonymkode: 04099...a06 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Min svigerinne er gift med en mann med samme navn som broren sin. Ikke noe problem her, men kan bli litt forvirrende ved familiesammenkomster. 😏 Anonymkode: bd812...7a1
wintergirl Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Du får prøve å skaffe deg en mann fra et annet land da Skjønner deg litt da, men kun hvis det er noen som heter det samme som min far. Hadde blitt litt rart syns jeg. Har forøvrig ingen dårlige assosiasjoner når det kommer til faren min
TinaChristina Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Jeg vil gjerne ikke ha sex med noen som heter det samme som min far, men dersom jeg møtte noen inteessante ville det sikkert gått seg til tenker jeg.
Gjest summesumbi Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Skjønner deg godt jeg. Har aldri vært i samme situasjon selv.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Hæ???! Jeg er sammen med en mann som heter det samme som broren min, funker fint, ser ikke problemet. Man lager seg jo andre assosiasjoner til navnet etterhvert som man blir kjent. Anonymkode: 14e6e...6e4 2
Cleopatra. Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Det var da også noe å føye på lista "krav til fremtidig partner". Sorry as, men dette blir litt for kresent for min del. 2
Cuckold Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 Den 9/8/2016 at 23.28, AnonymBruker skrev: Har et reelt problem som er veldig ødeleggende for meg og mitt romantiske liv. Ble singel i fjor, har møtt flere menn på byen i ettertid. Potensielle partnere. Men de heter som oftest det samme som en av mine tre brødre, pappa, onkler, bestefedre, osv. Synes det er vanskelig å gå inn i et forhold med en mann som heter det samme som min bror Prøver å kalle han kjælenavn istedenfor, men jeg blir rett og slett dårlig når jeg ser "Andreas" (kun et eksempel, vil verne om nevnte personer) på bankkortet, regninger, dørskiltet.. Det er samme navn som minstebroren min! Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: c1a54...c98 Vi lever i en kultur der vi gjennom siste generasjon har dyrket en frykt for ubehag, kresenhet og overfølsomhet som går over alle grenser, kan det være et resultat av curlingforeldrenes innsats for å skåne barna fra alt ubehag? Rent konkret er det mulig å tolke dette «problemet» som en kraftig overdrivelse av incesttabuet, man er så redd for å tenne på menn i sin egen familie at man ikke engang greier å tenne på menn som har samme navn som noen i familien. Nå har vi jo fått ganske få barn de siste par generasjoner, så jeg ville tro sjansen er ganske stor for å finne en mann som ikke deler navn med din far eller brødre, så noe kjempeproblem kan det vel ikke være. Men sært er det jo, og litt dumt hvis alt klaffer og du avviser det som kunne blitt mannen i ditt liv bare fordi han har samme fornavn som en i familien. Det blir en problematikk beslektet med folk som tror på astrologi og avviser en potensiell kjæreste uten annen grunn enn at han er født på feil dato. 3
Ulla Ullsokk Skrevet 10. september 2016 #11 Skrevet 10. september 2016 Hvor mange brødre har du egentlig?? 😜 1
Maleficenta Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 Den Thursday, September 08, 2016 at 23.28, AnonymBruker skrev: Har et reelt problem som er veldig ødeleggende for meg og mitt romantiske liv. Ble singel i fjor, har møtt flere menn på byen i ettertid. Potensielle partnere. Men de heter som oftest det samme som en av mine tre brødre, pappa, onkler, bestefedre, osv. Synes det er vanskelig å gå inn i et forhold med en mann som heter det samme som min bror Prøver å kalle han kjælenavn istedenfor, men jeg blir rett og slett dårlig når jeg ser "Andreas" (kun et eksempel, vil verne om nevnte personer) på bankkortet, regninger, dørskiltet.. Det er samme navn som minstebroren min! Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: c1a54...c98 Hehe jeg kan tildels forstå det. Ekstra kleint hadde det vært om han het det samme som faren din..Man kan ikke akkurat rope navnet hans under sex osv... hadde blitt weird...
EvaLena Skrevet 10. september 2016 #13 Skrevet 10. september 2016 Skjønner ikke hva problemet med det vil bli jeg da 1
Maleficenta Skrevet 10. september 2016 #14 Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, EvaLena skrev: Skjønner ikke hva problemet med det vil bli jeg da Problemet står i innlegget rett over ditt
Gjest chisandra Skrevet 10. september 2016 #15 Skrevet 10. september 2016 Huff, ja ts - vi har alle vårt å stri med her på bjerget.
EvaLena Skrevet 10. september 2016 #16 Skrevet 10. september 2016 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Problemet står i innlegget rett over ditt Ja, jeg fikk med meg det. Allikevel skjønner jeg ikkenhvanproblemet er hvis kjæresten heter det samme som bror, onkel eller far. Er vel ikke navnet vi faller for akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #17 Skrevet 10. september 2016 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Hehe jeg kan tildels forstå det. Ekstra kleint hadde det vært om han het det samme som faren din..Man kan ikke akkurat rope navnet hans under sex osv... hadde blitt weird... Men hun kaller da vel ikke faren sin ved fornavn? TS, for et tulleproblem! Mannen min heter det samme som en jevnaldrende fetter av meg. Mannen til søsteren min heter det samme som ene broren vår. Den andre broren har funnet seg kjæreste med samme navn som søsteren vår. Aldri føltes "feil" eller rart på noe vis for noen av oss. Eneste er litt forvirring innimellom, og at vi av og til slenger på forbokstaven i etternavnet, eller "vår X", bror sin Y" osv. Herlighet, mye rart folk lager problemer ut av! Anonymkode: 2679c...c82 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #18 Skrevet 10. september 2016 kunne ikke vært sammen med noen som het det samme som min far eller bror. Heldigvis ikke så mange som heter det, så aldri blitt noe problem. Anonymkode: a00e3...147 1
Maleficenta Skrevet 10. september 2016 #19 Skrevet 10. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun kaller da vel ikke faren sin ved fornavn? TS, for et tulleproblem! Mannen min heter det samme som en jevnaldrende fetter av meg. Mannen til søsteren min heter det samme som ene broren vår. Den andre broren har funnet seg kjæreste med samme navn som søsteren vår. Aldri føltes "feil" eller rart på noe vis for noen av oss. Eneste er litt forvirring innimellom, og at vi av og til slenger på forbokstaven i etternavnet, eller "vår X", bror sin Y" osv. Herlighet, mye rart folk lager problemer ut av! Anonymkode: 2679c...c82 Jo men hun vetjo hva han heter og kan tenke på han når hun hører navnet. Fetter er ikke så ille syns jeg. Det er såpass langt ute i slekta at man tenker ikke over det på samme måte
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #20 Skrevet 10. september 2016 Skjønner TS godt jeg. Min far var nazist, hustyrann og drakk seg ihjel. Skulle mye til før jeg falt for en med samme navn. Anonymkode: bad22...377 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå