AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg tok klimatesten og fant ut at jeg ligger langt under gjennomsnitt, på linje med verdensborgeren. Ikke overraskende kanskje da jeg verken kjører bil eller fly. For det er jo dette som er de absolutte verstingene. Det føles nyttløst og vaske tomme rømmebegre mens folk reiser på "hytta" i utlandet støtt og stadig. Så mye jeg sorterer et helt liv dekker en reise til USA. Jeg orker snart ikke mer av den søppelsorteringen, kan jeg unne meg slumsete adferd i avfallet fordi jeg ligger såpass godt an i personlig klimaregnskap? Anonymkode: df790...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 9. september 2016 #2 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok klimatesten og fant ut at jeg ligger langt under gjennomsnitt, på linje med verdensborgeren. Ikke overraskende kanskje da jeg verken kjører bil eller fly. For det er jo dette som er de absolutte verstingene. Det føles nyttløst og vaske tomme rømmebegre mens folk reiser på "hytta" i utlandet støtt og stadig. Så mye jeg sorterer et helt liv dekker en reise til USA. Jeg orker snart ikke mer av den søppelsorteringen, kan jeg unne meg slumsete adferd i avfallet fordi jeg ligger såpass godt an i personlig klimaregnskap? Anonymkode: df790...4d6 Det er meningsløst å prøve å blidgjøre Belona-Hauge og co. Så lenge de får kjøre flotte Teslaer og pendler med fly til Brussel kontinuerlig, tipper jeg Hauge og co gir blaffen i oss andre. Men de lager gjerne slike undersøkelser, slik at folk om mulig får dårlig samvittighet, og donerer dem pengene sine. Du er ikke slumsete, men normal Endret 9. september 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå