happiest Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg har en ganske liten gang. Har en benk med oppbevaring under også har jeg noen knagger i en bitteliten bod i gangen. Men der er det egentlig kun plass til de tre jakkene jeg som regel bruker. Er plass til et slikt smalt skoskap i boden, så det har jeg tenkt å gå til innkjøp av. Men har dere noen gode tips til hvordan jeg kan få plass til mer klær og sko? Tenker da helst når jeg har gjester. Har tenkt litt på å feste slike knagger som festes på døren slik at noen jakker kan henge der, men det blir jo fort fult... Vil ikke at gangen skal se overfylt ut heller.
skruf Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Vi har også en smal og relativt liten gang. I tillegg en 50kg hund som har erklært soveplassen sin i nettopp denne lille gangen.. Vi har to skohyller, i tillegg har vi denne : https://www.bohus.no/andre-rom/entre-garderobe/hyller/max-vegghylle Veldig ok, god plass til å henge opp jakker, i tillegg god oppbevaring til hansker, luer og skjerf i kurvene. Og sykkelhjelmer på toppen
happiest Skrevet 8. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2016 7 minutter siden, skruf skrev: Vi har også en smal og relativt liten gang. I tillegg en 50kg hund som har erklært soveplassen sin i nettopp denne lille gangen.. Vi har to skohyller, i tillegg har vi denne : https://www.bohus.no/andre-rom/entre-garderobe/hyller/max-vegghylle Veldig ok, god plass til å henge opp jakker, i tillegg god oppbevaring til hansker, luer og skjerf i kurvene. Og sykkelhjelmer på toppen Den var jo ganske lur ja! Ligner veldig på den benken jeg har, så de vil nok passe godt sammen.
strawberry Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Ha hyller høyt oppe langs veggene, så kan du plassere sko som sjelden brukes, der.
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Jeg har en smal (dog lang) gang, så jeg har "kledd" langveggen med IVAR-skapene i heltre fra IKEA opp til taket. Siden skapene har dører som kan lukkes, ser ikke gangen spesielt rotete ut siden alt rotet (sko, skjerf, luer, votter, sjal osv) er gjemt bak skapdørene. Og siden skapene er i heltre, har jeg skrudd opp hengeknotter på sidene for ytterklærne til besøkende, i tillegg til ei slik knaggrekke "på" døra.
skruf Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 7 timer siden, happiest skrev: Den var jo ganske lur ja! Ligner veldig på den benken jeg har, så de vil nok passe godt sammen. Har en benk som ligner jeg også, veldig kjekt når man har unger og trenger god plass til f.eks vintertøy
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/hattehyller/hattehylle-oure-3-kurver-hvit Denne er nesten helt lik som hyllen skruf nevner litt lenger opp. Men til under halve prisen Anonymkode: 0e9bc...a49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå