AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg er på jakt etter nye liftgardiner med spiler til kjøkkenvinduene mine. Jeg har to kjøkkenvinduer ved siden av hverandre, med en litt kraftig vindusstolpe mellom. Selve vinduene er litt over 100 cm brede, og i dag har jeg to liftgardiner a’ 110 cm foran vinduene mine. En gardin på 100 cm blir for smal, mens gardiner på 120 blir for brede, da de vil stikke for mye utenfor vinduskarmen, slik at det ser rart ut. Nå til problemet: da jeg kjøpte mine nåværende liftgardiner for noen år siden, var det lett å finne gardiner med riktig bredde. Når jeg i dag leter etter gardiner på 110 cm, så finner jeg kun én eneste gardin: en ensfarget type fra Jysk. Jeg kan ikke se noen på 110 cm verken på Kid, Princess, Hansen&Dysvik, Ikea, Ellos, Sparkjøp eller La Redoute. (Er jeg blind? Har de likevel?) Skulle i alle fall gjerne hatt et litt større utvalg enn den ene... Noen som har noen tips til andre leverandører? Å sy selv er totalt uaktuelt, og en pris per stk over 500 kr er heller ikke ønskelig. Evig takknemlighet utloves til den eller de som kan komme med brukbare tips! Anonymkode: 6daf1...445
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Kjøp måltilpasset. Luxaflex f.eks. Anonymkode: 2801a...f06
millie88 Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Jeg kjøpte ferdig liftgardin i 120 cm hos Princess og fikk de sydd om til 110 cm hos dem. Veldig enkelt og greit og ikke dyrt. Tror jeg betalte 300,- for syingen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 12 timer siden, millie88 skrev: Jeg kjøpte ferdig liftgardin i 120 cm hos Princess og fikk de sydd om til 110 cm hos dem. Veldig enkelt og greit og ikke dyrt. Tror jeg betalte 300,- for syingen. Det var et godt tips! Tusen takk Anonymkode: 6daf1...445
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 http://liftgardiner.net/tag/110/ Anonymkode: fa179...eb1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Enten ville jeg fått sydd inn en 120 gardin eller jeg ville gått for en nedtrekkbar foldeplisegardin, eller hva det heter. Anonymkode: fe956...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå