Gå til innhold

"Flørter" med de yngre jentene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må alltid "flørte" litt når jeg ser pene jenter i 18-20 års alderen. Selv er jeg en halv generasjon eldre.

Er alltid en gentleman mot disse jentene; jeg holder opp dørene for dem, og stopper for å la dem gå ut først på bussen, osv. Noen få ganger har jeg kommet i kontakt med dem, og snakket om normale ting og gitt dem komplimenter for klær osv. Det har aldri skjedd noe mer enn dette, for jeg ser aldersforskjellen og tenker at den er for stor.

Og jeg føler meg veldig overfladisk, for jeg gjør ikke dette for mindre pene jenter. Da buser jeg forbi i bussen og går først inn døra. Jeg behandler jentene urettferdig.

Jeg er nok ikke så gammel, at jeg kan karakteriseres som gammel gris. Mange vil nok anse meg som for gammel, men sikkert ikke alle.

Er det noe galt i dette, bør jeg holde meg unna?

Anonymkode: 90683...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke...Går det ut over deg på et vis? Hvis det ikke går ut over deg på et vis så skjønner jeg ikke hva du trenger å tenke på?

Jeg bryr meg ikke, og tror ikke noen andre gjør det heller

Anonymkode: 688c3...44d

• Liker 1
Skrevet

Du har vel svart på det selv. Ja, hold deg unna.

Anonymkode: 43e41...a4d

• Liker 5
Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å finne seg en på egen alder som man faktisk kan dele livet med? Virker så trist å forbli alene..

Anonymkode: d8146...79f

• Liker 4
Skrevet

Det du beskrier her, som å holde døren og slikt er vel egentlig noe damer annser som snilt mer enn flørting. Hadde jo vert best om du var like snill mot alle, og ikke bare de du fant attraktive.

Anonymkode: b460f...abd

• Liker 11
Skrevet

Du høres harmløs men stakkarslig ut.

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskrier her, som å holde døren og slikt er vel egentlig noe damer annser som snilt mer enn flørting. Hadde jo vert best om du var like snill mot alle, og ikke bare de du fant attraktive.

Anonymkode: b460f...abd

Dette. Hovedinnlegget virker først og fremst litt usympatisk for min del. 

Anonymkode: 091ab...b3e

• Liker 6
Skrevet

Å holde døren oppe samt la vedkommende gå på/av bussen før deg er jo noe man bør gjøre med alle, uavhengig kjønn. Jeg er klar over at det er mange som ikke gjør det, men jeg anser dette som normal folkeskikk. 

Videre er det jo ikke rart å behandle personer som man har et godt øye til litt bedre enn hvermannsen. Det er vel ganske normalt. Du har jo ikke noen usle baktanker med den hyggelige atferden. Dersom det plager deg kan du utvide horisonten din litt og opptre slik uavhengig av hvor pene du mener kvinnene er. 

Anonymkode: 53624...2ff

• Liker 3
Skrevet

At du bare er gentleman mot de pene er kvalmende.

du skal holde døren for alle kvinner, de gamle, de "mindre pene" og de pene.

må du tenke med pikken 24/7 istedenfor med hjerte? Kan du ikke Være en Mann med karakter og klasse?

synes du kan gjøre det du vil mann, ingen bryr seg. 

Anonymkode: 7bf46...3c3

• Liker 6
Skrevet

Hvor gamle er egentlig disse yngre jentene og hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg som kvinne holder døren åpen for både kvinner og menn. Det er ikke flørting. 

Anonymkode: 80afe...ce8

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, CaramelDevil skrev:

Du høres harmløs men stakkarslig ut.

Hvorfor det, egentlig?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er egentlig disse yngre jentene og hvor gammel er du?

Du får lese HI, og regne ut.

Skrevet

Hva mener du egentlig her? Om du skal slutte å være høflig fordi du ikke er på samme alder som jentene? Eller er du ute etter å få noen av dem på kroken. Om noe så skal du heller begynne å behandle også de litt mindre pene jentene likt. Og du, vi damer tar ikke sånne ting som flørting. Vi tar det som å være høflig og hyggelig. Sannsynligvis får du knaskje et smil og et takk, og 5 sek senere er du glemt.

Er du ute etter å finne deg en partner må du gjøre noe mer. Om da absolutt vil ha så mye yngre jenter så vær så god. Men det blir ikke varig forhold ut av det. Kanskje er de interessert nå, men om 10 år er du en gammel gubbe i deres øyne.

Anonymkode: d8ce0...c06

Skrevet

Det trådstarter holder på med er ganske vanlig, han er ikke så spesiell. Jobber selv på en stor arbeidsplass hvor unge, pene, nyutdannet jenter får stående jubel om de gjør jobben sin sånn midt på treet godt. De blir behandlet som dronninger, det settes ingen faglige krav til de, det viktigste ser ut til at de er det de er utseendemessig, nemlig unge og pene. På jobbsosiale ting så flokker mennene rundt de som gribber. 

Sjalu? Nei, bare observert at slik er det, at gjensidig flørt mellom ungjenter og halvgamle gubber ser ut til leve i beste velgående. Begge har en interesse av det, så trådstarter er helt normal :)

Anonymkode: 827ee...23b

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det, egentlig?

Fordi jeg husker selv når jeg og mine venninner var yngre. Hvor vi lo og nærmest syntes synd på disse "flørterne". En ting er å synes de er pene, men man trenger ikke gjøre mer utav det. Så kaster man bort livet sitt på å dagdrømme når man kunne funnet seg ei flott dame på sin egen alder å stifte familie med. (Og håpe at man kun får sønner som slipper å bli "sjarmert" av creeps).

• Liker 3
Skrevet

Det trådstarter holder på med er ganske vanlig, han er ikke så spesiell. Jobber selv på en stor arbeidsplass hvor unge, pene, nyutdannet jenter får stående jubel om de gjør jobben sin sånn midt på treet godt. De blir behandlet som dronninger, det settes ingen faglige krav til de, det viktigste ser ut til at de er det de er utseendemessig, nemlig unge og pene. På jobbsosiale ting så flokker mennene rundt de som gribber. 

Sjalu? Nei, bare observert at slik er det, at gjensidig flørt mellom ungjenter og halvgamle gubber ser ut til leve i beste velgående. Begge har en interesse av det, så trådstarter er helt normal :)

Det høres jo helt tragisk ut :skratte:

Anonymkode: d38e0...715

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får lese HI, og regne ut.

Ok, ser jentene er 18 til 20. Men hvor mye er "en halv generasjon"?

Skrevet

Ja dette er nok vanlig i det virkelige livet...

Anonymkode: d6958...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...