lokmeister2016 Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 flere her som sliter med angst fordi de lever stadig for og gjøre andre fornøyde? følger andres råd fordi de tror de vet best? har endt opp ulykkelig fordi de ikke fulgte hjertet sitt fordi de var redd for og bli dømt for og velge noe andre mener er feil? man lever bare engang, og sitter alene med konsekvens av alle handlinger man gjør... jeg bestemte meg endag for og gi en god faen i hva de rundt meg mente om mine valg, og sluttet og bry seg om andres meninger når jeg fulgte hjertet mitt,.. hadde mye angst før,nå har jeg nesten ingen , har også kuttet ut dårlige relasjoner/ familie som ikke aksepterer meg for den jeg er.. flere som føler de lever for og gjøre andre fornøyde? på tide og fokusere på samfunns presset og alle de usynlige reglene vi lever under,.. og ikke mins press fra familie/ venner som altid tror de vet best ... 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Skjønner ikke helt hva du egentlig spør om eller prøver å formidle. Så mange skrivefeil og ullent innhold. Anonymkode: ff7c8...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå