Gå til innhold

Har jeg et problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er så, jeg surrer en hårstrikk rundt pungen slik at ballene står på spreng, deretter stikker jeg rene sprøytespisser tvers igjennom.

På det meste har jeg hatt 5 nåler gjennom hver testikkel, vanligvis så stikker jeg samme nål 5 ganger i hver.

Hvorfor gjør jeg dette, jo jeg liker den smerten som oppstår når jeg kjører spissen igjennom. Ømheten i pungen de neste 2-3 dagen er bare helt fantastisk.

Har drevet med dette i noen år nå, og gjør det flere ganger i uka.

For meg er dette helt normalt men i det siste så har jeg begynt å stille litt spørsmål til meg selv ang dette.

Er det sykt, er det farlig bør jeg søke hjelp osv

Ønsker seriøse svar på hva dere mener.

Anonymkode: d81a8...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen medfører stikk gjennom testiklene uholdbare smerter, andre synes ikke det gjør noe. Jeg ville ikke ha stukket gjennom noen testikler hvis det var mulighet for at mannen senere ville ønsket seg barn. Det blir arrvev også etter ganske tynne nåler. I tillegg er det en ikke ubetydelig infeksjonsfare. En infeksjon i selve testikkelen kan ha stor innvirkning / ettervirkning på sædproduksjonen, og være svært smertefullt / hemmende mens den står på. Infeksjoner fører ofte til alvorlige arrdannelser. Inni testiklene er det fullt av tynne ganger og små hulrom som sædcellene dannes i. Arrvev kan stenge disse.

Fant dette på nett, men jeg kan ikke svar på dette selv. 

Anonymkode: c4ac7...65b

Skrevet

Du bør lære deg om nålsikkerhet om du ska drive needleplay, jeg anbefaler needleplay grupper på fetlife.com for masse god informasjon! 

Skrevet

Jeg vil vel absolutt ikke si det er normalt, men samtidig ikke helt unormalt heller. Det finnes flere som tar seksuel glede av smerter i kjønnsorganet ( bli sparket/kneet, elektrisk støt, pisket etc) nåler er forsåvidt nytt for meg. 

Dette er jo ikke noe som skader noen andre enn deg selv. Om du skal søke hjelp må du jo nesten da bestemme selv. Går dette utover din livskvalitet på noen som helst måte. Står i veien for at du skal kunne leve et lykkelig liv? 

Nåler gjennom testiklene? Mener du gjennom pungen eller faktisk testiklene? Hvis det kun er gjennom skrotum er det mindre farlig men hvis det er gjennom testiklene skader du jo disse. Testiklene produserer jo, som du sikkert vet, sperm og mannlig hormoner. 

Anonymkode: f7df1...72c

Skrevet

skjekk ut bdsm og kansje noe du liker. hehe , hvem vet :P

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vel absolutt ikke si det er normalt, men samtidig ikke helt unormalt heller. Det finnes flere som tar seksuel glede av smerter i kjønnsorganet ( bli sparket/kneet, elektrisk støt, pisket etc) nåler er forsåvidt nytt for meg. 

Dette er jo ikke noe som skader noen andre enn deg selv. Om du skal søke hjelp må du jo nesten da bestemme selv. Går dette utover din livskvalitet på noen som helst måte. Står i veien for at du skal kunne leve et lykkelig liv? 

Nåler gjennom testiklene? Mener du gjennom pungen eller faktisk testiklene? Hvis det kun er gjennom skrotum er det mindre farlig men hvis det er gjennom testiklene skader du jo disse. Testiklene produserer jo, som du sikkert vet, sperm og mannlig hormoner. 

Anonymkode: f7df1...72c

Det er gjennom testiklene jeg stikker

Gjest Sugemerke
Skrevet

Dersom det er gjennom selve testiklene risikerer du fertiliteten din, det må du jo ta med i betraktningen. Ellers er hygiene svært viktig. Du vil ikke ha noen infeksjon.

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saken er så, jeg surrer en hårstrikk rundt pungen slik at ballene står på spreng, deretter stikker jeg rene sprøytespisser tvers igjennom.

På det meste har jeg hatt 5 nåler gjennom hver testikkel, vanligvis så stikker jeg samme nål 5 ganger i hver.

Hvorfor gjør jeg dette, jo jeg liker den smerten som oppstår når jeg kjører spissen igjennom. Ømheten i pungen de neste 2-3 dagen er bare helt fantastisk.

Har drevet med dette i noen år nå, og gjør det flere ganger i uka.

For meg er dette helt normalt men i det siste så har jeg begynt å stille litt spørsmål til meg selv ang dette.

Er det sykt, er det farlig bør jeg søke hjelp osv

Ønsker seriøse svar på hva dere mener.

Jeg mener at du bør kontakte hjelp og få slutt på det, det er ikke normalt å stikke i pungen.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og brudd på retningslinjene for rommet.

Mynona, mod. 

Gjest Sugemerke
Skrevet
22 timer siden, Hjelper99 skrev:

Jeg mener at du bør kontakte hjelp og få slutt på det, det er ikke normalt å stikke i pungen.

Definisjonen på normalt er vel ikke opp til deg å sette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...