Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blææh, lang historie kort; kroppen min suger. 

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men er så drittlei nå. Skjønner ingenting. Sluttet på pillen for to måneder siden, og siden har kroppen min vært et sant mareritt. Jeg sluttet fordi jeg plagdes med bivirkningene, og fordi vi er klare nå. 

Tilbake til kroppen min; etter pilleslutt har jeg hatt minst èn EL med påfølgende spotting, èn negativ test med mensen noen få dager etter(bortfallsblødning?). Dette er nå tre uker siden, og fortsatt er kroppen min på fullstendig utur. Jeg har gigantiske pupper som er ømme med store, mørke brystvorter, er konstant trøtt, og nå de siste dagene har jeg fått følelsen av at jeg revner innvendig (høyre side på magen), ved brå bevegelser, nysing etc. Og for å toppe det hele, gått opp 4 kilo til tross for diett og trening. 

Hvaaaa foregår? Jeg er jo ikke gravid tydeligvis, og nei, jeg leter ikke etter symptomer overhodet. Dette er fremtredende plager.

Takker for svar <3

Anonymkode: 80e96...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonene trenger tid på å stabiliseres. Jeg opplever mye av det samme. Er i PP 2 nå.

Skrevet

Det er veldig vanlig. Etter prevensjonsslutt gikk jeg 6 mnd uten tegn til mensen. I mellomtiden der hadde jeg to mnd i strekk med konstante vonde pupper. Resten av tiden besto i å gå opp 5kg, masse kviser,  fett hår etc. Plutselig dukker mensen opp og siden første gang har mensen vært stabil. Hver pp får jeg nye symptomer, men hittil har ingenting satt seg. Har ikke prøvd lenge,  er på pp 5 nå. Syns fortsatt jeg har litt bivirkninger + at det føles som om jeg blir kjent med kroppen min på nytt.

Anonymkode: cbebd...6d6

Skrevet
19 timer siden, Frostrose skrev:

Hormonene trenger tid på å stabiliseres. Jeg opplever mye av det samme. Er i PP 2 nå.

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanlig. Etter prevensjonsslutt gikk jeg 6 mnd uten tegn til mensen. I mellomtiden der hadde jeg to mnd i strekk med konstante vonde pupper. Resten av tiden besto i å gå opp 5kg, masse kviser,  fett hår etc. Plutselig dukker mensen opp og siden første gang har mensen vært stabil. Hver pp får jeg nye symptomer, men hittil har ingenting satt seg. Har ikke prøvd lenge,  er på pp 5 nå. Syns fortsatt jeg har litt bivirkninger + at det føles som om jeg blir kjent med kroppen min på nytt.

Anonymkode: cbebd...6d6

...testet positivt i dag, jeg...

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...testet positivt i dag, jeg...

Gratulerer!!! 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...