AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg skal begynne å studere i Lillehammer denne høsten, og i den forbindelse lurer jeg på om noen har tips til hva som er verdt å gjøre/se i Lillehammer? Anonymkode: e3238...d49
Kjetil E Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal begynne å studere i Lillehammer denne høsten, og i den forbindelse lurer jeg på om noen har tips til hva som er verdt å gjøre/se i Lillehammer? Anonymkode: e3238...d49 Du har jo uttallige muligheter til ski, både langrenn og alpint og snowboard. Sjusjøen som ligger ovenfor Lillehammer er jo et av de stedene i Norge som aller først for snø i langrennssporet. Dog koster det penger å gå her før det ligger natursnø. Nordseter, Sjusjøen og de områdene er det jo et enormt nettverk av skiløyper vinterstid. Du har en rekke alpinanlegg i området. Hafjell er jo det største, men også Kvitfjell er blitt ganske stort de senere år. I tillegg har du og Skeikampen og Sjusjøen med litt mindre anlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå