AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Kommer alle meldinger fra folk man ikke er venner med dit? Får man noe som helst varsel om at man har fått en såkalt meldingsforespørsel? Anonymkode: 9309c...5d3
Tibbie Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Nei, du må bruke maskin for å få oversikten. Eller, jeg oppdaterte Messenger i går, og der får man nå oversikt over meldinger fra folk man ikke er venner med på Facebook. Men den nye oppdateringen er ganske rotete. Me no likey.
tdm900 Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer alle meldinger fra folk man ikke er venner med dit? Får man noe som helst varsel om at man har fått en såkalt meldingsforespørsel? Anonymkode: 9309c...5d3 Om du ikke har stengt for å motta meldinger andre enn dine venner, så får du fra alle.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Tibbie skrev: Nei, du må bruke maskin for å få oversikten. Eller, jeg oppdaterte Messenger i går, og der får man nå oversikt over meldinger fra folk man ikke er venner med på Facebook. Men den nye oppdateringen er ganske rotete. Me no likey. Maskin? Hva slags maskin? Popcornmaskin? Anonymkode: 69f04...745
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, tdm900 skrev: Om du ikke har stengt for å motta meldinger andre enn dine venner, så får du fra alle. Hvordan ser jeg om jeg har stengt av for dette eller ikke? Har forsøkt å lete rundt i sikkerhet og personvern uten å finne noe om meldinger. Anonymkode: 9309c...5d3
Tibbie Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maskin? Hva slags maskin? Popcornmaskin? Anonymkode: 69f04...745
Gjest The damned Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Den 8.9.2016 at 20.37, AnonymBruker skrev: Kommer alle meldinger fra folk man ikke er venner med dit? Får man noe som helst varsel om at man har fått en såkalt meldingsforespørsel? Anonymkode: 9309c...5d3 Ja,de gjør det. Jeg fikk varsel om at jeg hadde en meldingsforespørsel i dag,men har ikke fått det før. Det er noen som legger seg rett i filtrerte meldinger så jeg pleier å sjekke der også.
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Får som regel varsel på mobilen, men ikke på pc. Da må man gå inn å skjekke om det ligger noe der.
Gjest Emera Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 14 minutter siden, Pistasjnøtt skrev: Får som regel varsel på mobilen, men ikke på pc. Da må man gå inn å skjekke om det ligger noe der. Stemmer det. Jeg har ingen av Facebooks apper, men bruker bare nettversjonen på pc. Jeg har funnet eldgamle meldinger i den boksen flere ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå