AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Hva er den egentlige grunnen til at noen velger å være single framfor å innlede forhold med en annen person? Anonymkode: 0cbe5...e33
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Det er nokk mer enn 1 grunn. Anonymkode: 8da45...96b 4
waco Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er den egentlige grunnen til at noen velger å være single framfor å innlede forhold med en annen person? Anonymkode: 0cbe5...e33 Det beste er jo selvsagt å være lykkelig uten forhold. Går ikke det forsøker man å være lykkelig med forhold. Noen mennesker er så ulykkelige at de må være i forhold. 2
Petra75 Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 At de ikke har funnet en person de føler de har lyst til å innlede et forhold til. 34
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 For min del er det fordi jeg har lyst å sitte i sofaen å prompe i fred uten å høre klager. Anonymkode: a5f45...745 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Fordi det å finne en mann som jeg har kjemi med, seksuell tiltrekning til OG kan se for meg en fremtid med skjer sjelden. Anonymkode: c54f2...284 15
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Hva er vitsen anyways. Frihet uten ansvar for et annet homo sapiens er min første prioritet. Anonymkode: 4af4a...600
Lee Jones Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Rett og slett fordi det ikke er nok attraktive folk i verden. De ser heller at livet skal bli enklere og mer komfortabelt som singel enn sammen med en uattraktiv person.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Fordi man ikke passer sammen osv Anonymkode: f454c...34f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fordi man ikke passer sammen osv Anonymkode: f454c...34f Dette har ikke noe å gjøre med det jeg spurte om. Anonymkode: 0cbe5...e33
piaisabella Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 (endret) Mange årsaker. Blant annet: Hvorfor skal man innlede et forhold til en person som man ikke passer sammen med? Det er mye som må funke for at det skal være noe hensikt å ha et forhold: man må kunne kommunisere bra sammen, ha respekt for hveandre, trives sammen, endel felles verdier, litt likt levesett, og ha bra sexuell kjemi. Jeg har problemer å finne den kombinasjonen, derfor går jeg rundt sexløs og frustrert. Men jeg insisterer på at jeg vil heller være sexløs enn å begi meg ut i feile situasjoner!!!. Jeg vet ikke helt hva du mener trådstarter: men mulig du retter det til folk som har status singel og dater en fast, men vil ikke endre statusen til forhold? Dersom det er tilfelle så må jeg si at det må være et eller annet som gjør at de ikke kan ha status forhold. For er man skikkelig interessert i hveandre så skulle jo ikke det være et problem!. Endret 8. september 2016 av piaisabella 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har ikke noe å gjøre med det jeg spurte om. Anonymkode: 0cbe5...e33 Ikke? Tenker vel det at man trives best alene, da Anonymkode: 0a168...b35
herremann Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 å være i et forhold krever vannvittig mye kompromiss. de forholdene jeg har vært i har damene stort sett prøvd å overkjøre meg, og det orker jeg ikke. så med mindre jeg finner ei dame med et stort smil og et like short hjerte, om som faktisk tar hensyn til mine meninger og interesser, så gidder jeg ikke inngå i et forhold igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #14 Skrevet 8. september 2016 For min del er det fordi jeg trives aller best alene. Stortrives i mitt eget selskap og kan ikke tenke meg å ha noen rundt meg hele tiden. Har tatt mange år å forstå og akseptere dette selv. Det er liksom ikke "sosialt akseptert", hvor standarden er at man skal ha en partner. Jeg er enslig, men ikke ensom som mange dessverre tror. Anonymkode: 99cbb...42c 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #15 Skrevet 8. september 2016 Jeg har ikke funnet en person som jeg trives så godt med at det topper singeltilværelsen. Jeg ønsker ikke å være i et forhold bare for å være i et forhold. Jeg har ikke noe hastverk heller. Anonymkode: 11d25...b7b 9
piaisabella Skrevet 8. september 2016 #16 Skrevet 8. september 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke funnet en person som jeg trives så godt med at det topper singeltilværelsen. Jeg ønsker ikke å være i et forhold bare for å være i et forhold. Jeg har ikke noe hastverk heller. Anonymkode: 11d25...b7b Det skal ikke være enkelt. Jeg har det på samme måte. Dersom jeg kunne trylle så hadde jeg tryllet frem en perfekt livspartner til meg. Gidder ikke å drive hastverk med å finne en. Det er dessuten ikke lett å finne en man matcher med. Det er nok en del som tar seg til takke med noe de ikke er lykkelig med. Heller lykkelig alene, enn ulykkelig i et forhold. Endret 8. september 2016 av piaisabella 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #17 Skrevet 8. september 2016 Tenker du på de som vil være singel for alltid og er det for alltid, eller de som er frivillig singel for øyeblikket eller lengere tid? Om det er det siste, så kommer det av mange grunner. Mest av alt er det på grunn av ting som kommer til å ordne seg på sikt, men som ikke er i orden for øyeblikket og "med en gang". - Har ikke noe spesielt å tilby noen (jobber med saken) - Har en diagnose som gjør at andre kan bli såret (jobber med saken) - Har ikke møtt noen som jeg kan skape et velfungerende forhold med Anonymkode: 718d7...177
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #18 Skrevet 8. september 2016 Velger? Ingen vil ha meg, jo! Idioter alle sammen..fres Anonymkode: 29747...297 2
piaisabella Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velger? Ingen vil ha meg, jo! Idioter alle sammen..fres Anonymkode: 29747...297 Haha, Jeg er frustrert over at de som viser interesse for meg forsøker å lyve for å få sex. De sier at de vil ha forhold, men vil hjem til meg å teste sexen. Men jeg dumper de før de får sex av meg. Lar meg ikke lure. Er ikke så hysterisk etter sex. Kan klare meg uten skuffelser. Bedre sexløs og lykkelig enn sex med en idiot!. Endret 8. september 2016 av piaisabella 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, piaisabella skrev: Haha, Jeg er frustrert over at jeg føler at de som viser interesse for meg forsøker å lyve for å få sex. De sier at de vil ha forhold, men vil hjem til meg å teste sexen. Men jeg dumper de før de får sex av meg. Lar meg ikke lure. Er ikke så hysterisk etter sex. Kan klare meg uten skuffelser. Bedre sexløs og lykkelig enn sex med en idiot!. Fnis..smart. Adopterer strategi fra nå. Jeg er mer lettlurt. Jeg tråkker rett i sexmateriale fella gang på gang. Helt bedritent å bare være bra nok som sex. Man føler seg som gratis-prostituert og ikke god nok på en gang. Ikke bra. Anonymkode: 29747...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå