AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Hvordan kan jeg komme meg hit billigst mulig? med bruk av båt, buss, fly.. Fly direkte til kefalonia med mellom landinger blir opp i 13 000,- Klarte å reservere et billig hotell med betaling uten refunsjon........... 1.okt til 8oktober.. Anonymkode: 1b2b5...e56
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Kanseller hotellet, om det var så billig! Billigere det, enn å betale dyre dommer for å komme seg der. Du kan jo ta en uke en annen plass for halve prisen av det det koster å fly til Kefalonia. Anonymkode: bf45a...129
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanseller hotellet, om det var så billig! Billigere det, enn å betale dyre dommer for å komme seg der. Du kan jo ta en uke en annen plass for halve prisen av det det koster å fly til Kefalonia. Anonymkode: bf45a...129 Det er ikke refunsjon Anonymkode: 1b2b5...e56
reiseglad Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Vil tro du kan finne et fly til Athen, og deretter hoppe på et innenlandsfly til øya? Evt. fly til fastlandet i nærheten og ta båt ut dit?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg komme meg hit billigst mulig? med bruk av båt, buss, fly.. Fly direkte til kefalonia med mellom landinger blir opp i 13 000,- Klarte å reservere et billig hotell med betaling uten refunsjon........... 1.okt til 8oktober.. Anonymkode: 1b2b5...e56 Hvor mange mennesker er dette flybilletter til? Jeg tok direktefly til denne øya i fjor, riktignok i slutten av august og betalte 2000,-, inkludert en uke på firestjernes. Restplass.no er din venn. Og "direktefly" har ikke mellomlandinger. Anonymkode: d30f4...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå