Gjest Jord under negla! Skrevet 15. november 2004 #1 Del Skrevet 15. november 2004 Hei Hva skal til for å få arbeide med blomster/planter? Det er det samme om det er gartneri eller blomsterbutikk. Er arbeidsledig (langtids) og har nettop funnet ut at jeg kunne tenke meg å arbeide med noe slikt. Tips mottas gjerne! Arbeider du kanskje med noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crassula Skrevet 16. november 2004 #2 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er blomsterdekoratør og medeier i en liten blomsterbutikk. Jeg anbefaler deg at du tar deg en runde på de blomsterbutikkene/gartneriene i din nærhet og spør om det er ledig jobb der. Nå er jo rette tiden, for før jul er det hypertravelt hos oss som driver med blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jord under negla! Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Jo takk for tipset! Tenkt forsåvidt på det samme selv, men i.o.m at jeg er helt blank på "yrket" føler man seg så usikker vetdu når man skal gå sånn rundt og spørre. Men dette vil jeg og skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Synes jeg så noen ledige jobber hos Plantasjen på Aetat... gjør et søk, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå