AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Da var datteren min liten, nå har hun flyttet for å studere. Da gikk jeg på skole voksenopplæring /videregående. Nå går jeg dessverre bare hjemme fordi jeg har en kronisk lidelse (får ytelser fra nav da) men det blir både litt trangt økonomisk og ensomt. Anonymkode: 1c3f7...749
Aamu Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Liker du kjæledyr? Kanskje det hadde vært noe En liten katt eller noe sånt som kan holde deg med selskap. Hvis du orker det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Har katt allerede.Lurer vel egentlig på om det bare er vi som går hjemme som bare mimrer hele tiden. Jeg er bare noen og førti år gammel men føler meg som en åttiåring. Anonymkode: 1c3f7...749
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Det er skikkelig tomt å bare gå sånn. Jeg tar meg i og gå fra rom til rom og snoke bak stuegardinene sånn som gamle kjerringer gjør. Anonymkode: 1c3f7...749
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 (endret) . Endret 9. september 2016 av Jacklost Feil tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå