Gå til innhold

GangBang

Fremhevede innlegg

Skrevet

En tanke som frister flere enn meg? Fantaserer om å være midpunkt for 10-12 kåte menn  :P

Kvinne 31

Anonymkode: c3322...2aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, men kunne aldri gjennomført. Fantasien derimot er meget pirrende 

Anonymkode: f3ab0...2ac

Skrevet

Huff, nei! Holder lenge med én.

Anonymkode: cb474...0e6

• Liker 2
Skrevet

hahaha lættis XD nei vetikke helt jeg hadde blitt litt mye , trives med mannen min xD kansje ta deg en tur på swingers?

Skrevet

Det er fantastisk. Levde i cuckold par år og hadde det helt utrolig seksuelt  (& selvsagt emosjonelt etc ellers i forholdet.  Eksen bad kjente  attraktive single menn over, se så forball kamp eller noe....jeg serverte. . Og ble knullet sønder og sammen, på en bra måte!

Og til info-eksen var så langt fra en stakkar man kan komme, utrystet godt over snittet med en skikkelig macho topp jobb innen militære *ikke Norge.

Hadde aldri trodd jeg kunne slippe med løs slik men følelsen av å bli fylt av flere samtidig....oh my God! 

Anonymkode: 51491...1bf

• Liker 2
Skrevet

Finnes jo de som setter fantasien ut i praksis, med tanke på at de gjør det flere ganger, så må det jo være en positiv opplevelse...

Skrevet
Den 8.9.2016 at 23.19, AnonymBruker skrev:

Det er fantastisk. Levde i cuckold par år og hadde det helt utrolig seksuelt  (& selvsagt emosjonelt etc ellers i forholdet.  Eksen bad kjente  attraktive single menn over, se så forball kamp eller noe....jeg serverte. . Og ble knullet sønder og sammen, på en bra måte!

Og til info-eksen var så langt fra en stakkar man kan komme, utrystet godt over snittet med en skikkelig macho topp jobb innen militære *ikke Norge.

Hadde aldri trodd jeg kunne slippe med løs slik men følelsen av å bli fylt av flere samtidig....oh my God! 

Anonymkode: 51491...1bf

Det er vel det at han er godt utrustet som gjorde at han turte. 

Anonymkode: d4c92...66a

Skrevet
Den 8.9.2016 at 19.46, AnonymBruker skrev:

En tanke som frister flere enn meg? Fantaserer om å være midpunkt for 10-12 kåte menn  :P

Kvinne 31

Anonymkode: c3322...2aa

Jeg  blir gjerne med på den gangbangen :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...