AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Hvor ville du ha reist på tur i Europa fra fx mandag til torsdag i oktober? Jeg prøver å snekre sammen en tur, og vil ha mest mulig direktefly (/evt unngå Gardermoen på hjemturen). Det er absolutt ingen ulempe om stedet er tørrere enn Bergen i regntida! Anonymkode: 70379...67f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Ville satset på en storby. Da er det jo bare å velge å vrake Selv ville jeg vurder London, Amsterdam eller en Polsk storby. Anonymkode: 37b70...399
piaisabella Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ville du ha reist på tur i Europa fra fx mandag til torsdag i oktober? Jeg prøver å snekre sammen en tur, og vil ha mest mulig direktefly (/evt unngå Gardermoen på hjemturen). Det er absolutt ingen ulempe om stedet er tørrere enn Bergen i regntida! Anonymkode: 70379...67f Elsker KLM. Liker selskapet. Liker det både med mellomlanding i Amsterdam for videre flyvning, eller så kan du dra til Amsterdam. Fins mange fine byer i Europa: Barcelona, Praha, og Nice , der går det direktefly til .Jeg vurderte Barcelona i høstferien, men jeg tror jeg får vente til vinterferien/ sommerferien neste år. For det blir ganske dyrt. Praha er ganske billig. !!!! Endret 8. september 2016 av piaisabella
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Den 8.9.2016 at 23.33, piaisabella skrev: Elsker KLM. Liker selskapet. Liker det både med mellomlanding i Amsterdam for videre flyvning, eller så kan du dra til Amsterdam. Fins mange fine byer i Europa: Barcelona, Praha, og Nice , der går det direktefly til .Jeg vurderte Barcelona i høstferien, men jeg tror jeg får vente til vinterferien/ sommerferien neste år. For det blir ganske dyrt. Praha er ganske billig. !!!! Har tidligere vurdert å dra til Nice, men etter sommeren hendelse virker det liksom ikke like trivelig lengre. Ikke får jeg med meg reisefølget heller. Praha har jeg aldri vært i. Det står på vurderingslista, det gjør også Krakow hvis vi kan finne greie billetter. Anonymkode: 70379...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå